Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '12

 
Kategori
Blog
 

''Yazmama hakkımı '' kullanıyorum...

Ben sevdim de ne oldu ?..

İblis daha kıymetli oldu ...

Ben yazdım da ne oldu ?..

Havanda su dövdüm de ne oldu ?..

Fukara mahlede ağıt var...

Ocaklar sönmüş kime ne ?..

TV'lerde köçekler fora !..

Hukuk olmuş guguk !..

Siyaset olmuş hababam sınıfı !..

Medya maymun oynatıyor!..

Yazsam da yazmasam da Garp Cephesinde Değişen Bir Şey Yok !..

Toplumun ruhu,alınıp içine tuz ruhu dolduruluyor...

Ben yazmasam ne değişir !..

Yazmama hakkımı kullanıyorum...

10 Kasıma kadar yazmıyorum...

Evet !..

Yazmama hakkımı kullanıyorum...

Yorum yazamadıklarımdan özür dilerim...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..