Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

*Aşk* kadın ruhundan hiç anlamıyor...

*Aşk*  kadın ruhundan hiç anlamıyor...
 

Baharın gelişiyle damarlarımdaki kanın akışı hızlandı,

Mis gibi bir bahar kokusu içime işledi...

Zamansız gelmiş ayrılığımız,

Hiç beklememiştik, hiç hesapta yoktu.

Ben gideceğin güne hayallerimde bile yer vermedim,

Sadece...

Sadee bir gün düşünmüştüm,

Sonra düşündüklerimi sayıp hepsini sildim.

MUTLULUK dedim kendime,

Sadece mutluluklarla ikimizin odaları,

İkimizin aşkı, ikimizin varlığı...

Herşey ama herşey ikimizin.

İçinde senin olmadığın tek bir hayal bile kurmadım,

Sen varsan, ben de vardım!

Doğum günüm oldu senin gelişinle.

Seninle yaşadım ben,

Seninle, seninle, seninle...

Sen...

Sen...

Sen...

Herşeyimdin sen,

Her cümlemde sen...

'SEN' kelimesinin tek anlamıydın sen,

Ve en güzel hatıralardasın yine...

Mevsimlerim seni hatırlatıyor...

Ama onlarda benim gibi acılı.

Lanet olası evimin her köşesi bile seni hatırlatıyor.

Kendimi unuttum seni düşünmekten,

Düşlemekten...

'Mutluluğum' niye gittin ?

'Sevgin' ? Niye bittin ?

'AŞK' bizi niye sildin ?

Sen gittin, ben bittim!!!

Aynaya bile bakamıyorum,

Tenime değen ellerin geliveriyor ansızın aklıma,

'Vay yine mi keder,

 Ama artık yeter,

Yine kapıda kara geceler...' diyor bir yanda Sezen Aksu...

Yine ' hüzün' oturuyor yanıma,

Tutuyor usulca ellerimden,

Ellerim avuçlarında...

Yine hıçkırıklara boğuyor beni.

'MUTLULUK' camdan bakıyor bize.

Camı açsamda içeri giremiyor,

'HÜZÜN  varsa ben yokum' diyor çaresiz fısıltılarla...

SEN, yoksan hüzünde gitmiyor,

Beni yalnız bırakmıyor.

Sonra...

Bir anda kayboluyor mutluluk...

Hüznüme sarılıp uyuyorummm...

Huzurun yok olduğu,

Bedenimin buz tuttuğu,

Sözcüklerin cümlelere kan kusturduğu,

Sessizliğin beni boğduğu...

Bu odada...

Sade ve sadece hüzün beni kollarına alıncaya kadar ağlıyorum

Ve,

Uykuya değil yine sana dalıyorum...

Mutluluk, sevinç, hüzün, acı, sevgi, ihanet, ihtiras, özlem, pişmanlık... v.b

Hepsiyle bir bütün aşk...

Hepsinde var aşktan.

Anlamıyor ki aşk, kadın ruhundan!

 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..