Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

"Aşk" keskin bıçak

"Aşk" keskin bıçak
 

Keskin Bıçak


Kalbimde yalnızlık hüküm sürer 

Biçare gönül hergün yolunu gözler 

Şu amansız sevda dedikleri 

Dert üstüne dert yükler 

Dermansız dert dediklerinin 

Adı “AŞK” olsa gerek 

Ne onla oluyor, nede onsuz 

Bir yandan kasıp kavuruyor, diğer yandan yakıp götürüyor… 

İşte “AŞK” böyle bir şey 

İki tarafı keskin bıçak gibi 

Severken de kanatıyor, ayrıyken de… 

Hertürlü canını acıtıyor. 

Neden yalnızlık beni vurdu? 

Bu gönül oysa sevgiyi sende buldu 

Bir yudum sevgin için yollarını gözler 

Burda sensiz geçmiyor ki günler 

Nerdesin yarim artık, bekletme gel… 

Gel ki gülsün şu meleğin 

Özledim yeter! Hasretlik çok beter… 

Yok yok!!! 

Vazgeçtim… 

Gel (me) artık istemiyorum 

Nasıl bıraktıysan beni ,  

Gittiğin yerde mutlu olma emi…. (CYLN) 

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..