Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Nurettin Erdoğan Yönetici

http://blog.milliyet.com.tr/nurettinerdogan

06 Temmuz '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

"Ben" Diyen "Ben"liğiyle yalnız kalmaya mahkumdur

"Ben" Diyen "Ben"liğiyle yalnız kalmaya mahkumdur
 

Ben diyen, Benliğiyle Yalnız kalır


Ben oldum!.. Dediğin an, öldün demektir... Yaşamak sana sıkıcı gelir...

Herkes kendi aklını beğenir de başkasını beğenmezse başkası da senin aklını beğenmez. Sen düşüncelerini söylersin, başkası da kendi düşüncesini söyler.
Herkes beğendiğini alır veya almaz. Zorla kabul ettirmeye zorlarsanız, kavga çıkar .

Çağımızın hastalığı, kendini beğenme, başkalarının fikrine saygı göstermemedir. ...
"Ben" diyen "Ben"liğiyle yalnız kalmaya mahkûmdur...

Böyle insanlarla karşılaşmayı hiç kimse asla istemez, sonra da "herkes benden niye kaçıyor " der. İyi bir gözlemci olduğuma inanırım ( iyi bir gözlemciyim demiyorum)

Kendi fikrinin en iyi fikir olduğunu düşünür çoğu insan. Belki daha önceden, daha eski zamanlarda sizin fikriniz doğru fikirdi ama, yıllar yeni yeni gerçekler ortaya çıkarıyor. Yeni fikirler, eskiyi geçersiz kılıyor ama insanlar, daha önce inandıkları, tercih ettikleri fikirlerin değişebileceğine inanmayarak, eskiye devam ediyorlar.

Bir yerde herkes sizin fikrinize karşı çıkıyorsa, orda bir yanlışlık olabileceğini düşünmek lazım. Karşı tarafı dinlemek lazım. 

Benliği bırakın ,o zaman göreceksiniz çevreniz Nasıl artıyor; buna kendiniz şahit olacaksınız.

Tabii ki birinci gün bırakıp da, hemen çevrenizdekilerin size koşarak gelmesini beklemeyin. Bu durumunuza alışmaları kolay olmayacaktır. Bakalım eski haline ne zaman dönecek diye merakla bekleyeceklerdir.

Malum " huylu huyundan vazgeçmez" diye bir atasözü vardır.

Gelin, düşünce sisteminizi değiştirin, sevenleriniz etrafınızda cirit atsın. Herkes sizin yanınızda olmaktan mutluluk duysun  . İşte o Zaman ruhunuz huzur bulacak, derin bir Oh... Çekeceksiniz; denemesi bedava...

Sevgiyle kalın.... Mutlu kalın... 

 
Toplam blog
: 41
: 702
Kayıt tarihi
: 31.05.16
 
 

Kabataş Liseli olan Nurettin Erdoğan, ömür boyu eğitime inanan bir yönetici. Küçük yaşlarda girdi..