Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '16

 
Kategori
Güncel
 

"Bir de özür dileseler vesselam"

"Bir de özür dileseler vesselam"
 

TORBA


- Faytoncular eskiden kendilerine ayrılan noktalara, şimdiki taksicilerin bekleştiği gibi, faytonlarını çeker, binip gidecek müşterileri beklerdi. Bu sırada atlarının boynunda YEM TORBALARI olur, ATLAR içine neler konduysa onu yiyerek BESLENİRLERDİ…

- HOŞBEŞ ÇAYEVİ’ nde bugün de ilginç bir sohbet olacak görünüyor…

- Ben ‘’TORBA KANUN’’ dendiğinde o görüntüyü anımsıyorum da…

- Ne ilgisi var?

- Teşbihte hata olmazmış… İlgisini sen kur…

- Torbaya yüzden fazla çeşit yem (!) koyuyorlar şimdi. Atlar (!) semirecekler…

- Şaka bir yana, ne oluyor ya hu?

- Millet FETÖ, METÖ diye kaynaşırken, atlar çekecekleri arabaya BİNECEK OLANLARI MENZİLE TAŞIMAKİÇİN besiye çekilecek yine…

- Atların durumu kötü… Beslenecekler elbette…

- Ama TORBAYA KONAN YEMLER FAYTONCUNUN ALIN TERİYLE ÜRETİLMEMİŞ…

* * *

- Atıyorum, biner kişi çalışıyorsa, 100 kamu kurumunda, en azından yüz bin çalışan vardır ve BU KURUMLAR, ‘’EN ÇOK KAR’’ ESASINA DAYALI ÇALIŞTIRACAK, bu nedenle çalışanların çoğunu kapının önüne koyacak KİŞİLERE SATILACAK… Neymiş? Hazineye devredilecekmiş… Hazine devralınca ne yapacak? Satmayacak mı? Bir de böyle akıllarımızla alay etmiyorlar mı, insan en çok ona öfkeleniyor.

- DAHA NELERİ SATMAYA GELECEK SIRA, gerçekten merak ediyorum.

- Ben biliyorum…

- Söyle!

- Söylemem…

- Ben düşündüğümü sorayım; sizce BAKANLIKLARI, BAŞBAKANLIĞI falan da ÖZELLEŞTİRİRLER Mİ?

- Kimler alır ki?

- Oh hooo! Yabancı ortağı olan şirketler alabildiğine göre… Osmanlı’ nın son yıllarında demiryolları, tersaneler, limanlar, bankalar kimindi? Güvenlik bile başkalarına ihale edilmişti de orduyu kimler yönetiyordu?

- İyi de, bakanlıkları, başbakanlığı falan HANGİ GEREKÇEYLE ÖZELLEŞTİRİP DEVREDECEKLER?

- ‘’BİZİ ALDATIYORLAR, YÖNETEMİYORUZ!’’ diyebilirler… Halkımızın % 37.7 si avuçları kabarana dek alkışlar bile…

- BİR DE ÖZÜR DİLERLER, VESSELAM…                                              

                                                                    

 
Toplam blog
: 237
: 361
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

1949 Antalya doğumlu, ANSAN üyesi Orman Yüksek Mühendisi, ressam ve öykü yazarıyım. KAKTÜS MEDYA ..