Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

“Dilek ve Şikâyetleriniz”

“Dilek ve Şikâyetleriniz”
 

salih arıkan


Değerli arkadaşlar bir şubat soğuğunda tekrar Başkan seçildim. Bildiğimiz  ve okuduğumuz kadarıyla engellik alanını takip etmeye kamuoyu oluşturmaya çalışıyoruz.

Engellilerin ve ailelerinin yaşadıkları birçok sorun var. Daha çok başkalarının ön yargılarından kaynaklı erişilebilirlik istihdam ve eğitim sosyal hayata katılım maddi ve manevi sorunları var. Evet, maddi sorunlar tabiî ki önemli ama insanın birde manevi yönü var. İnsan moral değerleri yüksek bir şekilde güçlü ve kararlı bir şekilde her zaman yürüyemiyor. Lütfen yaşadığınız sorunları hislerinizi bana yazın ve belki dile getirir ve çözüm sağlarız.

Bu şartlarda çözüm bulmak çok kolay değil ama en azından acımızı ve sevincimizi paylaşırız ve yalnız olmadığımızı biliriz. Bir gün tekerlekli sandalye diye yazı yazmıştım herkes beğendi yahu bu yazının beğenilmeye değil bu arkadaşımızın ihtiyacının karşılanmasına ihtiyacı var. Ben de maddi anlamda iyi değilim ve dernekte de maddi güç yok. Neyse ki kardeşimiz geçenlerde beni aradı ve sandalyeyi bir şekilde temin etmiş. Ama İbrahim sadrinin okuduğu kırmızı araba şiiri gibi bana dert oldu. Neyse ki çözüldü.

Bana mail atın ve paylaşın benim listemde gazeteciler de var. Belki onlar kamuoyu oluşturur. Bu ara fazla haberimiz çıkmasa da biz yılmadan yıkılmadan faaliyetlerimize devam ediyoruz yaşadıklarımızı yazıyoruz faaliyetlerimizi raporluyoruz belki bir araştırmacı siyasetçi müdahil olur bazı sorunlar çözülür biz çözülmeden bize yaşatılan sıkıntıları anlatmaya çalışıyoruz. Lütfen birbirimizin yanında olalım. Ben kaldırım işgalleriyle ilgili sorunlar yaşadım. Aslında yer yerinden oynaması gerekiyordu ama arkadaşlarımız kamuoyu oluşturmada yeterli desteği vermediler. Bu ve benzeri birçok sorun yaşıyoruz lütfen birbirimize destek olalım.

Kamuoyunun gücünden dilersek Sosyal Medya Örgütlenmeleriyle faydalanabiliriz bizde az değiliz engelliler ve Aileleri ve yakınları plan ve program dâhilinde hareket edersek ciddi anlamda toplumda taleplerimiz karşılık bulur bana slh.arikan@gmail.com, adresimden ulaşabilirsiniz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..