Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Evlilik ‘bana göre mi’ bilmiyorum?” 22 soruluk ‘evliliğe hazır mıyım?’ testi

hortogludorduncubakis@gmail.com

“Evlilik ‘bana göre mi’ bilmiyorum?” 22 soruluk ‘evliliğe hazır mıyım?’ testi

“30 yaşında üniversite mezunu bir gencim. Evlenip bir yuva kurmak istiyorum. Ama hata yapmak da istemiyorum.

‘Evlilik bana göre mi’ bilmiyorum. Evlenmeye karar vermeden önce nelere dikkat etmeliyim?”

Öncelikle sizin evliliğe hazır olup olmadığınızı test etmelisiniz.

İşte ‘evliliğe hazır mıyım?’ testi:

1)Evlilikle ilgili yeterince bilgiye sahip misiniz?

2)Sizin için evlilik, fedakarlık, karşılıklı güven, acı tatlı günleri paylaşmak ve zor günlerde eşinizin yanında olmak demek midir?

3)Maddi koşullarınız bir evin sorumluluğunu karşılayacak durumda mı?

4)Her zaman doğruları söyleyen, yalandan nefret eden birisi misiniz?

5)Sevdiğiniz kişiye sadakatle bağlanır mısınız?

6)Tüm şüphelerden uzak sevdiğiniz kişiye güvenir misiniz?

7)Çok sinirlendiğinizde bile öfkenizi kontrol edebilir misiniz?

8)Kalp kırmamak için kullandığınız kelimelere dikkat eder misiniz?

9)Sevdiğiniz insana sevginizi hissettirecek kadar romantik misiniz?

10)Karşılaştığınız olaylar karşısında genellikle iyimser misiniz?

11)Yeterince sabırlı mısınız?

12)Koşulların elverdiği ölçüde cömert misiniz?

13)Sizin için doğrum günü, tanışma günü gibi özel günler önemli midir?

14)İşinizi yeterince seviyor musunuz?

15)Spor yaparak, iyi giyinerek, kendinize yeterince özen gösterir misiniz?

16)Karşınızdaki insanı empatiyle ve dikkatle dinler misiniz?

17)Sizin için yapılanları takdir eder misiniz?

18)İltifat etmesini sever misiniz? Örneğin; Sevdiğiniz insanın giydiği bir elbiseyi fark edip beğendiğinizi söyler misiniz?

19)Güler yüzlü müsünüz?

20)Bir sorunla karşılaştığınızda sorun yerine çözüme mi odaklanırsınız?

21)Söz vermek ve sözünde durmak sizin için önemli midir?

22)Bir konuda karar alırken sevdiğiniz insanın da düşüncesine önem verir misiniz?

Tüm bu sorulara ‘evet’ yanıtı veriyorsanız ‘evliliğe hazırsınız’ demektir.

Değerli okurlarım, bana yol gösterici olan, görüş, düşünce ve sorularınızı paylaştığınız mailleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Mutlu ve sağlıklı kalın.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..