Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Güzel Köylü" dizisinin yıldızı!

"Güzel Köylü" dizisinin yıldızı!
 

Toygan Avanoğlu


Güzel Köylü dizisi Çarşamba günleri  20:30 da Star Tv de Zerrin Sümer gibi dev bir oyuncu için bile izlenmeye değer ama tüm kadro çok başarılı. Ben de bir izleyici olarak kişisel beğenimi paylaşmak istedim.

Bünyamin rolünü canlandıran Toygan Avanoğlu yalnızca sahne sanatçısı olarak değil muhteşem sesiyle de  diziye renk kattı.

Özel gün ve gecelerde (!) Bünyamin şarkı söylüyor, coşturuyor, komik,  başarılı  ve çok sempatik.

Özellikle "Adını Dağlara Yazdım Yarim" Kış Masalı şarkısını inanılmaz bir boyutta yorumluyor. Mutlaka dinlemenizi öneririm.

Doğal oyunculuğu, alçak gönüllüğü ile bence gönüllere taht kuran bir oyuncu.

Özellikle  Işid terör örgütünün, son zamanlardaki zalimliği, ekonomik sıkıntılar,haksızlık , zulümlerin yaşandığı , kişisel, toplumsal, evrensel sorunların içinden bizi farklı boyutlara götüren tüm yetenekli, yaptığı  işe emek veren, saygı duyan gerçek oyunculara teşekkür etmek gerekiyor.

Bizi kısa süreli de olsa başka alemlere götürüp,gülmemizi sağlayanların da yüzü hep gülsün.

Güzel Köylü dizisi yapımcı,yönetmen, oyuncularını , veeeeeeeeeeeeee arslan Bünyamin karakterine hayat veren  Toygan Avanoğlu'nu tebrik ediyorum.

"Adını Dağlara Yazdım Yarim"  Güzel Köylü'nün Bünyamininden dinleyiniz !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..