Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '15

 
Kategori
Güncel
 

‘Karşılıksız veriniz’! verebilir misiniz?

‘Karşılıksız veriniz’! verebilir misiniz?
 

gencgonulluler.com'dan...


“İslam, ‘karşılıksız veriniz’ diyor”!

Bunu, bir ay kadar önce, Kudüs TV’de işittim…

İki konuşmacı, bir konuyu ele almışlar, söz buraya gelmiş…

“Karşılıksız veriniz” tavsiyesinde veya emrinde hemfikirler… Müslümanların bu hükme uymadığından şikâyetçiler ve şunu dile getirdiler: “Dinimiz karşılıksız verin diyor, biz ise ‘her şey karşılıklı’ diyoruz”!

Haklı değiller mi?

En dindar, en Müslüman sayılanlar bile, “Her şey karşılıklı!” demiyor mu?

Demek ki İslam’ın en önemli hükümlerinden birine, hemen hemen hiç kulak asmıyoruz! Sadece buna bakarak bile dinin “öz”ünden, “esas”ından ne kadar uzaklaştığımız görülebilir!

x   x   x

Peki, “karşılıksız” verilebilir mi, verebilir misiniz? Dünyada karşılıksız verenler var mı?

Evet, var!

Dünyada karşılıksız veren bir bölük insan var:

GÖNÜLLÜLER!

Eğitim gönüllüleri,

Çevre gönüllüleri,

Genç Gönüllüler,

Çeşitli yardım vakıfları ve derneklerindeki, engelli kurumlarındaki veya Yetiştirme Yurtlarındaki gönüllüler,

Hastanelerdeki veya huzurevlerindeki gönüllüler,

Sokak çocukları gönüllüleri…

Hayvan severler… Kedileri, köpekleri, kuşları besleyenler, bakımları, barınmaları için yardımcı olanlar…

Ve şimdi aklıma gelmeyen diğerleri…

Hepsi bir avuç insan!

x   x   x

Bahis konusu Müslümanlık ise, işte size Müslümanlar!

En samimi,

En içten,

En “gönüllü” Müslümanlar!

Hiçbir karşılık beklemiyorlar…

“Karşılıksız veriyorlar”!

“Allah rızası” için!

Kutluyorum onları!

Önlerinde eğiliyorum!

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..