Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Kaygı duyan gençlik"

"Kaygı duyan gençlik"
 

"Kaygılıyım,Kaygılısın, Kaygılıyız"


Kaygılanmak; evet hepimizin kaygıları var ki özellikle bugünlerde bu kaygılarımız büyük küçük hepimizin kaygıları oldu. Kaygılarla yaşayan ve geleceklerini düşünemeyen gençlik!

Geçenlerde başbakanın konuşmalarını dinlemek istedim. O ne zaman konuşsa kanalları değiştirir dinlemezdim. Çünkü hep boş gereksiz ve hazır kalıplar konulmuş cümlelerden başka bir şey konuşmamaktadır. Ya birine kızıyor ya birilerine akıl veriyor, ya da şunu yaptık bunu yaptık diyor!!!
Yani dinlememekte de haklıyım.(kendimce:))

Ama bu sefer dinleyeceğim dedim. Kulak verdim… Şaşırdım… Konuşmasında “ gençlerimiz kaygı içerisinde, kaygı içerisinde bakıyor geleceklerine” diyor. İlk defa doğru bir cümle. Demek başbakanımız da farkına vardı. “ bizim gençlerimizi sizlerin büyüttüğü gençlerimize “AK” gelecek sunabilmek için onlar için neler yaptıklarınızı biliyorum. Ama maalesef onlar kaygı içerisindeler. Onlar yüzünden kaygılı yaşıyorlar” demesin mi???

Kimlerin gençleri; kimler kaygı içerisinde düşündüm.

Evet ben de gencim ve benim gibi tüm Türk Gençleri kaygı içerisinde. Kendi geleceğimizden çok Türkiye Cumhuriyet’in geleceğinden kaygılıyız.

Kaygılıyız çünkü T.C. Anayasası değiştirildi…

Kaygılıyız her şey özelleştirildi…

Kaygılıyız Sosyal Güvenlik Sistemi gibi en önemli sistemimizi değiştirmek istenmesinden…

Kaygılıyız Türkiye’nin özsermayesinin %75i yabancı sermayelerin elinde..

Kaygılıyız geleceğimizden

Kaygılıyız umutlarımızdan

Kaygılıyız bize ait bir toprak kalmayacağından

Kaygılıyız bizler ama kimlerden Başbakan?

Sizin onlar dediğiniz kişiler kimler?

Bizler kaygılıyız. M KEMAL ATATÜRK’ün ve atalarımızın kanlarını dökerek kurduğu bu vatanı sizlere emanet edenlerin emanetlerine hıyanet edeceğinizden kaygılıyız.

Bize emanet edebileceğiniz bir şeyler bırakmayacağınızdan kaygılıyız.

Biz sizlerden kaygılıyız …

Peki Başbakan sizin;"gençlerimiz dediğiniz gençlik kimlerden kaygılı” söyler misiniz?

Ben ve benim gibi gençlik sizlerden kaygılı iken sizin “Ak” gelecek sunduğunuz gençliğin kaygısı nedir? Yoksa şeriatın gelemeyeceğinin kaygısı mı yoksa Feytullah Hoca’nın gelemeyeceği kaygısı mı yoksa sayın Başbakan sizin gençleriniz;

Yılmaz Tükenmez Türkiye Cumhuriyetinin yıkılmaz bütünlüğünü devrilmez Atatürk ilke ve inkılaplarının T.C. eşsiz bütünlüğünü koruyan, bekçileri olan Atatürkçü gençlerden mi?

Sayın Başbakan….

Kaygı duyuyorum Atam; bunların bize sunacağı “Ak” gelecek vaatlerinden kaygılıyım Atam….

Sana hasret sana vurgun gönlümüz

Nerdesin Mavi gözlüm

Nerde nerdesin

Sarı saçlı mavi gözlüm nerdesin

Ararım izini Dolmabahçe’den

Bir daha dönmezsin bu yola giden

İçimde sen gözümde sen sarı saçlı mavi gözlüm

Nerde nerdesin DOST

Kara perçem yakışmıyor kullara

Uyan bak bizim hallara

Sarı saçlım mavi gözlüm

Nerde nerdesin

Bir daha gel gel SAMSUN’dan

Sarı saçlım mavi gözlüm

“Gül”

(Yine çok kızdırdı beni susamadım)

 
Toplam blog
: 48
: 2363
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

1982 Ankara doğumluyum.  Hayatta farklı pencereden bakan ve hayattı seven biriyim. Yalanda dola..