Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Spor
 

"Küfüre Karşıyız" Deklarasyonları ve İcraat..??

"Küfüre Karşıyız" Deklarasyonları ve İcraat..??
 

Kaynak: www.htspor.com


Haber şu şekilde:

"Aroma Bayanlar Voleybol Birinci Ligi'nde ikinci yarının ilk derbi maçında Fenerbahçe Acıbadem, ezeli rakibi Galatasaray'ı 3-0 yendi.

Sarı-lacivertli takım böylece ligdeki 12. maçını da kazanarak liderliğini sürdürürken, Galatasaray ise 4. yenilgisini aldı.

Bu arada, Fenerbahçeli taraftarların küfürlü tezahüratları nedeniyle karşılaşmanın başhakemi, sarı-lacivertli takıma iki kez ihtar yaptı."

http://www.htspor.com/Voleybol/spor-haber/201228-fener-derbi-tanimadi.aspx

Ligi açık ara önde götüren bir takımın taraftarları. Gamova dahil bir çok yıldızı bünyesinde barındıran, kendi liginin çok üstünde rüya gibi bir takımları var. Avrupa'da mutlaka bir kupa kaldırmayı hedefliyor. Takımları maç boyunca setleri de sürekli önde götürüyor.

E futbolu düşündüğünde bayanlar voleybol ligi de nispeten daha ılımlı bir lig. E bir de üstüne oynayanlar bayan. Hani ahlaklı toplum olma iddiamız, bayanlara saygıyı adeta emreden kültürümüz falan da üstüne cabası.

E bir yandan da sürekli küfüre karşı olduğuna dair deklarasyonlar, övünmeler.. bu konuda rakiplerine sürekli her ortamda aşağılayıcı ve böbürlenici ithamlar.. Hani siz yapıyorsunuz biz "ak kaşığız" muhabbetleri..

Haberi yukarıda aktardım. Halep-arşın durumu.. Artık muhasebe zamanı! Sporda küfürün, şiddetin, vurmanın, kırmanın, yaralamanın "sen"i "ben"i yok! Kendi takımımız yaptığında da kınamazsanız siz de sorunun bir parçasısınızdır demektir!

Bana fanatik yakıştırması yapanlar da oldu. Oysa örneğin ben GS-FB basketbol maçından sonra Galatasaray seyirci ve yönetimini şiddetle eleştirdim, kınadım. Yukarıda haberini verdiğim tezahüratları kınayan bir fenerbahçeli oldu mu? Veya başka herhangi bir müsabakadaki kendi kötü tezahüratlarını? Hiç bahanesiz? "Ama" kelimesinin arkasına saklanmadan?

Ben spordan yanayım. Küfür ve şiddete kim başvuruyorsa kınıyorum.

Bu konuda sadece rakibi kınayanlardan olmayalım, evimizin önünü de süpürelim. Son kişi de kalsak devam..

Dinime küfreden..

Yazarın Notu: Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol takımı tebrik edilmeyi hak ediyor.

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..