Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '15

 
Kategori
Blog
 

$Newyorker$ (Sade vatandaş) kime "hıyar" dedi?

$Newyorker$ (Sade vatandaş) kime "hıyar" dedi?
 

-Ne dedi “Sayın $ Newyorker $ (Sade vatandaş)” lafzen?


-Sizden cacık olmaz benden de” dedi!


-E peki, ne demek istedi, mealen?


- “Ben ‘hıyarın’ tekiyim ama sizler de benden farklı değilsiniz” demek istedi!


- E peki; kime dedi?


- Görünüşte “alayınıza kitakse” dese de devamlı okurlarına ve sadık yorumcularına demiş olması ihtimali oldukça yüksek!


- Darılıp kızmazlar mı okurları ve sadık yorumcuları?


- Onlar genellikle “Şükür yalleppim” diyerek konuyu “latife” olarak algılarlar! (Bakınız yazdıkları yorumlara)Sonuçta uzun yıllara dayalı bir “muhabbet” var aralarında. Zanlı, “Benim Türkçem kirik zaten” der ve paçayı kurtarır sonuçta! Hem “hıyar” olmak pek öyle kötü bir şey olmasa gerek söz konusu arkadaşlar için!


-Nereden çıkardınız bu sonucu?


- E tabii ki yazıya gelen yorumlardan… Hadi; Mehmet Burakgazi’nin hakkını yemeyelim şimdi. Her zamanki kibarlığı ile “manzara” koymuş! Gereken yanıtı vermiş! Diğerleri için üzgünüm! “Ne diyon len sen!” deme cesaretini hiçbiri kendinde bulamamış! “Hop dedik” diyen olmamış!


-Editörler söz konusu üyeye müdahale etmemişler; “Ne demek istiyorsun sen?” dememişler… Yazısında bir sakınca görmemişler… E peki size ne oluyor?


- Burası “anaokulu” değil ki efendim. Editörler elbette biraz geri planda kalacaklar! Her topa girdiler mi buranın tadı tuzu kaçar ve en azından ben bu yazıyı yazamam! Elbette bırakacaklar! “Hıyarım var” diyene kızmayın siz! Esas ana konu “elde tuzluk” koşturanlar!


- $Newyorker$ (Sade vatandaş) “Ben kolejlerde okudum ama “ diyor!


-Tahsil; kaliteli veya kalitesiz de olsa “cehaleti” bertaraf ediyor hiç kuşkusuz! 


- Kafayı birine taktınız mı tam takıyorsunuz siz de! Nedir sizdeki bu sevgisizlik?


- Kötüye anlayış göstermek iyi ve doğru olana haksızlıktır efendim! Felsefe yapıyorsam Allah bin türlü belamı versin! Hem öyle bir “hıyar” söylemiyle gelmedik bu safhalara! Evveliyatı var! Yazılar var yazılmış… Yorum ve yorum yanıtları var! İnsanlar mutlu olmak için yaratılmışlardır…“Ben ‘hıyarım” ama siz de benden farklı değilsiniz” diye… Ne diyeyim; sindirenler utansın!


- Türkçesi kirik ama?


 Yazılarına, yorum ve yorum yanıtlarına bakıyorum… Tam da “ Kıpti’nin merdi, şecaat arz ederken sirkatin söyler” durumları ama hayranları çok! Yutan ve sindiren ve hatta öneren çok! Neymiş efendim; “Benden bir cacık olmaz ama sizden de olmaz” demiş! Vallahi az bile söylemiş! Yahu adam hepinize “hıyar” demiş! Bu arada önemli bir NOT!  Erdal Hocam… Hani yani yazı önerirken… En azından bi okusanız önerdiğiniz yazıyı… Hani yani biraz zaman ayırarak…


-Toparlarsak Sayın Culduz?


-Yahu neyini toparlayayım? Adımız çıkmış bir kere! Bırakın da şu “onuncu” seneyi idrak edeyim bu siteden kovulmadan! Toparlamak bana kalsa… Ah bir bana kalsa… “Hıyar” diyenlere hiç sözüm olmaz ama o “tuzlukçulara” demediğimi bırakmam!


“Ellerinizle büyüttünüz” derim…


“Solar iken dirilttiniz” derim…


“Size hak, size müstahak” derim!


Neymiş efendim? “Hıyar” demiş!


Söyleyene bakma sen…


Söyletene bak

VE NOT Tabii: O sözkonusu yazıyı "poposuyla okuyup", okumakla da kalmayıp önerenlere ve övgü yorumu gönderenlere Allah bin ıürlü belamı versin ki tek bir sözüm yok! "Kokuşmuşluğa" karşı benim gücüm belli! ama kenara yazarım tabii. "BOSTAN BEKÇİSİ MİYİM" ben "hıyarları" koruyup ve kollayan? İsterseniz kusuruma bakın valla!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..