Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

“Sen yanmazsan, ben yanmazsam!...”

“Sen yanmazsan, ben yanmazsam!...”
 

“Sen yanmazsan, ben yanmazsam!...”


Görevini “kötüye kullananlara” karşı “sefere” mi çıktın?!

Sen “uçmuşsun” dostum!...

Memleketin “kötüleri” biter mi?!..

***

Milet vekaletini “komisyonculuğa” “çevirenlerle” mi uğraşıyorsun?!...

Sen “açık havada kalmışsın” dostum!...

Memleketin “komisyoncuları” biter mi?!

***

Arı kovanına “çomak mı” sokuyorsun?!

Sen “aklını kaybetmişsin” dostum!...

Memleketin hem de “eşek” olan “arıları” biter mi?!

***

“Garibi” soyup, “yetim” hakkına göz diken…

Milletin “ambarını boşaltan” “hortumculara” “savaş” mı ilan ettin?!

Sen “rüya görüyorsun” dostum!...

Memleketin “vurguncusu, soyguncusu, hortumcusu” biter mi?!..

***

“Temiz bir toplum” için “kelleyi koltuğa alıp” “çirkef düzene” baş mı kaldırdın?!

“Kurşunlara gelesin” tutmuş dostum senin!...

Memleketin “kanlısı, kansızı” biter mi?!...

***

Devleti yiyen “domuzları” mı yazıyorsun?!...

Sen “kafayı yemişsin” dostum!...

Memleketin “domuzu” biter mi?!..

 
Toplam blog
: 175
: 499
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

1974 Samsun’da doğdu. Halkla İlişkiler Bölümü Mezunu, 1988- 1991- 19 Mayıs Haber Gazetesi..