Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '19

 
Kategori
Aile
 

“SERVİS ANNESİ?

“SERVİS ANNESİ? Geçenlerde bir arkadaşla konuşuyoruz çocuğun serviste olması iyi dedi söz arasında görevli servis Annesi var dedi. Bir sosyal medya paylaşımında Anasız Anaokulları huzursuz Huzur Evleri demişti çok harika Fakültede bir arkadaşım Annesi Babası Memur dedi ki biz yetim gibi büyüdük neden kreşler Anaokulları derken yetim büyüdük demişti evet çağımızda Anneler Babalar çalışıyorlar ama çocuklar biraz ihmal ediliyor sanki 0-3 Yaş arasında Anne ile çocuğun doyurucu bir ilişkisi ve iletişimi olması gerekiyor güvenli bağlanma temel güven ve sevgiyle büyümesi gerekiyor bir gönüllümüz çocuğu 3 Yaşına gelinceye kadar ücretsiz izin almıştı çok taktir ettiğim bir durum.

 

Tarık Tufan Nihat Gencin bir hikâyesini okumuştu Radyo programında çoğunu unuttum ama şurası mühür gibi kazındı çocuğun dişi çıkar hediyeler ve kutlamalar yapılır ama yetimhanedeki çocuğun dişinin çıkması sadece süt içerken dişin bardağa  çarpması ve çıt sesinden ibaret demişti o hikâye gece yarısında beni epey etkilemişti.

 

Çocuklarımız servis Annelerinin gözetiminde yolculuğuna devam ederken neleri kazanıyor ve kaybediyoruz ’un hesabını tekrar yapalım Cumanız mübarek olsun servis Anneleriyle değilde gerçek Annelerimizle geçirdiğimiz dolu dolu bir hayat olsun bizimki Rahmetli oldu eğer Anneniz sağsa ona bir kez daha bakın iyi bakın sarılın elini öpün koklayın ve Duasını alın.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..