Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

"Sesli telefon çağrıları"

"Sesli telefon çağrıları" Bir yazıda okumuştum işitme engellilerin sesli mesajlardan rahatsız olduklarını okumuştum bu gün bir sürü sesli mesaj aldım birde yok bire basın yok ikiye basın işitme engelli arkadaşım bu çağrıyı nasıl anlayacak bankaların yâda diğer kuruluşların bu yönde bir çalışması var mı işitme engelliler bu sesli mesaj uygulamasından ayrı tutuluyor mu bilgisi olan varsa iletirse harika olur yoksa bize gelen mesajlar gibiyse çok kötü hem anlaşılmıyor hem de yok bire basın yok ikiye basın ben kapatıyorum bu sefer tekrar arıyorlar  inşallah bu konularda bir çalışma yapılır.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..