Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

...............'ya mektup

...............'ya mektup
 

Senden bir şey isteyebilir miyim?

Biliyorum çok şey istiyorum. Belki de çok mızmızım. Ama ben sıkıldım...

Artık uykum geldi. Oynamak istemiyorum daha fazla. Korkuyorum artık.......... Bu koca binalar beni korkutuyor.

Her sabah kahvaltımı yaparken izlediğim, okuduğum haberler beni korkutuyor. Arabalardan korkuyorum...Kamyonlardan, otobüslerden... Korna sesleri, motor gürültüleri beni korkutuyor. Çıkardıkları dumanlar boğazımı yakıyor. Gözlerimi kapatıp, kulaklarımı tıkamak istiyorum. Duymamak, görmemek, düşünmemek istiyorum. Tüm koşuşturmalar beni telaşlandırıyor... Hepsinin gözleri donuklaşmış... Hepi bomboş... Kendimi çok yalnız hissediyorum...

Bundan sonra karanlık, gri sokaklarda yürümek istemiyorum... Acele etmekten bıktım artık. Saatimi ve telefonumu kırsam bana kızar mısın? Hep birilerini ve gelecek zamanı beklemek beni daha fazla heyecanlandırmıyor. Her şey çok hızlı...

Ben günümü doya doya yaşamak istiyorum... Güneşin doğuşunu, ağaçların arasındaki sabah sisini ve çiçeklerin yeşil yapraklarındaki beyaz şebnemleri görmek istiyorum...

İnsanların bağırıp çağırmaları, suratlarını asmaları beni ürkütüyor. Sen beni kötülüklerden koruyabilir misin?

Kendimi çok güçsüz hissediyorum. Ben uyuyana kadar yanımda kalır mısın? Elimi tutar mısın? Hayır hayır vazgeçtim... Ben uyuduktan sonra da gitme...

Başımı göğsüne yaslayıp güneşli bir güne uyanmak istiyorum. Masmavi bir gökyüzünde uçan kuşları izlemek, yemyeşil tepelerde uçurtma uçurmak istiyorum. Sıcak bir günün akşamının o tatlı turunculuğunu izlemek istiyorum... Sonra çoban yıldızının, bana ilk göz kırpışını görmek istiyorum. Ve geceyi yaşamak istiyorum...

Yıldızların altında, denizin kıyısında yalnız başıma oturup dalgaların sesini dinlemek istiyorum. Ay dedenin doğuşunu görmek istiyorum. Önce onun büyülü halesine bakmak, sonra da ağlamak istiyorum. Ve mehtabına dalıp, saatlerce öyle bakmak... Artık koşuşturmaktan sıkıldım. Ben yemyeşil ormanın ortasındaki şirin evimde oturmak istiyorum...

Ben; huzurlu ve dingin bir yaşam, bir dünya istiyorum.

Ama bu imkansız...

Öyle değil mi................?

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..