Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

“Yaşıyorum ya” de yine de…

“Yaşıyorum ya” de yine de…
 

"RESİM: ERFELEK BARAJI" "RESİM BANA AİT..."


Bu sabah huzur var yüreğimde... Sanki silkelendim de uyandım uzun süren kış uykumdan... Gökyüzü mavi... Güneş parlak... Tatlı bir sabah serinliği var Ankara'da... Bir de işe gitmek zorunda olmasam... Allah'ıma binlerce şükür ki işe gidecek kadar sağlıklıyım... Nefes alabiliyorum, yürüyebiliyorum... Yaşamak ne güzel... Nefes alabilmek ne güzel... Yeşili, maviyi görebilmek, çayı yudumlayabilmek, çayın yanında Ankara simidini lokma lokma indirebilmek mideye... Dostlara "günaydın "diyebilmek...

Evraklar yağıyormuş, iş cokmuş… Gürültü patırtı hat safhadaymış… Olsun, tıkarım kulaklarımı… Aldırmam bugün başımın ağrısına… Okumaya çalışırım önümdeki metinleri, anlamaya çabalarım. Olmadı eve götürürüm işleri…

Sıcakmış hava… Varsın olsun… Pencere açık, klima da var… Beğen ikisinden birini… Daha ne isterim ki…

Yak bir sigara dertlerini alıp götürsün… Dur yakma yasak, unuttun yine… Sen iyisi mi bir çay söyle ya da orta şekerli bir kahve… Hem zararlı değil sigara kadar…

Arada bir tatil hayalleri de kurarım. Dalar giderim bilgisayarımın arka plan resmindeki manzara resmine… Oteller pahalıymış, keyler ödenmemiş, zam çok komikmiş… Aldırmam… 350 gün çalışıp 10 gün adam gibi tatil yapamam canımın çektiği otelde… Buna da şükür derim… Belki içime gömerim yapmak isteyip de yapamadıklarımı ama olsun otellerin dışı, kumsal, deniz, ağaçlar, tatil beldelerinin resimleri bedava değil mi…

Yiyecek ekmeğim, işportadan da olsa modayı takip etmişliğim var. Öğle yemeğim için ekmek arası peynirim ya da memur kebabım var… Parasızlıktan beşeri ilişkilerde bulunamasam da kaç yazar.

Dışarıda yemek yemek benim neyime… Yemekte dostlarla sohbet neyime…

Sinema, tiyatro, konser neyime…

Kitap okumak en sevdiklerimden olsa da , karşı olsam da korsana, başka çarem kalmaması benim suçum mu…

Hafta sonu gelmiş piknik falan… Kene bir taraftan emer kanımızı parasızlık diğer yandan… Yol parasını düşün dur, bir yerden bir yere gideceksen…

Otur oturduğun yerde lükse yer yok, mütevazi olman gerek.

İki yakanı bir araya getirmek için uğraşıp dursan da yaşam boyunca…

Birikim yapamasanda…

Geldiği gibi gitse de maaş… Çocuğun harçlık istediğinde titriyorsa içinin teli… Cebindeki son meteliğini de vermek zorunda kalırsan Ona, başını eğmezsen öne… Boşver takma kafana… “Yaşıyorum ya” de yine de…

07.07.2008

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..