Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

1'i

1'i
 

1'i


 

ben bir kağıt kalem işçisiyim
 
bir düş hamalı
 
aklım karışır bazen
 
okyanusların derinliklerinde kız tavlarım
 
yoktır yanımda son model bir denizaltı
 
bıkarım dünya polemiklerinden
 
marsta hayat ararım şöyle bol köşeli
 
avantalı
 
buzul çöllerinde güneşe yanağımı yaslar
 
kara afrikada
 
bir özgür tebessüm için
 
çıkarım beyazadam avlamaya
 
ben bile şaşarım buna
 
lisede edebiyattan ikmale kalmıştım oysa
 
*
ben bir kağıt kalem işçisiyim
 
bir düş hamalı
 
bileğimi kelimeler yıkar sadece yere
 
feryadımda volkanları patlatırım da
 
ateşlere bulanırsın top yekün her gece
 
ne kavgadan
 
ne sevdadan kaçarım
 
nerede mutlu bir düş var
 
noktasız virgülsüz inadına sularım
 
*
bazen adımız ''vatan hayini''ne çıkar
 
bazen pırangalı deliye
 
ne söylersen söyle
 
ne yazarsan yaz
 
dişimle
 
tırnağımla ekerim kıvılcımları yüreklere
 
*
ben bir kağıt kalem işçisiyim
 
bir düş hamalı
 
yorulurum
 
bir bakmışsın piramitlerde kamp kurmuşum
 
uzak asyada susuzluktan kırılmışım
 
gölgem yanar metopotamya bozkırlarında
 
bir aşığın bağlamasıyla vurulmuşum anadoluda
 
tutulmuşum belki
 
kanımı yıkayan bir kızıldereli geline
 
tamtamlar ninni söyler derin geceme
 
*
yüküm ağırdır
 
sesim sağır
 
istersen son cümleme dilediğince saldır
 
hatta beni uykumdan soğut
 
tenha bir kitap gibi anlamımı unut
 
yine de işçiyim
 
kağıt kalem işçisi
 
düş taşırım yüreklere
 
gocunmam bir kere bile
 
*
çukurovada pamuk benim elimi keser
 
harranda kavrulan beden benimdir
 
egede bağbozumu benimle başlar
 
karadenizde yeşil benim gözlerimde ağlar
 
*
dedim ya
 
ben kağıt kalem işçisiyim
 
bir düş hamalı
 
çabam aydınlatmak içindir karanlıkları
 
ama bir yerlerde
 
1'i
 
taşıdıklarıma inanmalı.
 
*
28 ekim 2003
 
NECATİ EREN GÜREL
 
YAYLA
 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..