Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

1 Mayıs ve vahşi kapitalizm

Televizyonda, farklı siyasi ve dünya görüşündeki sendika liderlerini, hep beraber ve yan yana -elele görmek beni duygulandırdı. Zaten öyle olmalıydı, oldu ve umuyorum ki daha da olacak.

Buradaki ortak nokta emekçi olmaktır.

Siyasi görüşün sağ olur, sol olur v.s. hiç önemli değil, emekçi misin? Bu sorunun cevabı "evet " ise bu bayram senin de bayramındır.

Vahşi Kapitalizmi ancak böyle yenilebilir.

Zaten vahşi kapitalist güçlerin en büyük amacı emekçilerin arasını bozmaktır. Çünkü şunu çok iyi bilmektedirler ki bunu başaramazlarsa emekçileri asla alt edemezler.

DİSK başkanının, miting alanında, birlik içinde mesaj vermek için çabalaması da bunu görmesinden başka birşey değildir. Ama dikkatinizi çekmişse, sözümona aşırı solcu görüşte olduklarını pankartları ile ilan eden gruplar bunu engellemişlerdir. Türk-iş Başkanına saldırmışlardır. Bunlar asla emekçiler değildir. Bunlar vahşi kapitalizmin maşalarıdır.

Yaptıkları aşırı görüşte olduklarını söyleyen grupların amaçlarını ortaya çıkarmıştır. Zaten ben bizzat, 12 Eylül öncesinde de bunlara defalarca şahit olmuştum.

Şunu açıkça görüyorum ki, Vahşi Kapitalist güçler çok planlı oyunlar içerisindedirler. Amaçları da emekçileri birbirine düşürmektir.

Atatürkçülük, İslamiyet, Sosyal Demokrasi burada hepsi tamamen aynı görüştedir ve bu da Peygamberimizin şu sözünde kendini en iyi bir şekilde bulmuştur.

"Emekçinin hakkını teri kurumadan veriniz "

 
Toplam blog
: 94
: 313
Kayıt tarihi
: 23.06.09
 
 

1958 Nisan İstanbul doğumluyum. Ama tatiller dışında İstanbul'da uzun süreli yaşamadım. 1975 yılı..