Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '08

 
Kategori
Sinema
 

1001 Gece Geyiği

1001 Gece Geyiği
 

O neydi be gardaşım


1001 gece masalı ilkyarıyı bitirdi hele Hakan Şükür.=)) O neydi be gardaşım. Bir gece tahammül edemediğimiz diziyi 1001 gece seyrettik dibine kadar. Birşey bırakmadan. Allah'tan yaz tatiline girdi de biraz dizilerden arınacağız kısa bir süre de olsa. Dün akşam seyrettim çünkü; bu dizinin oynadığı tv. kanalı o kadar ballandıra ballandıra anlattılar ki " ne varmış bu kadar anlattıkları bir bakayım hele."dedim kendi candyme.Sadece kendi kanalı değil tabii başka bir tv kanalı da anlattı final bölümünde neler neler olacağını.İnsan merak etmiyor değil hani de hani.İlgimi çeken tek şey bu final bölümünün biz seyredici akımına "CANLI" olarak seyrettirileceği oldu.

İlginç olacağı belli idi.Bir de şu dizi başlamadan önce "ÖZET" geyiği olmasa.Tam 1 saat geçen haftaların özet görüntüleri oynuyor.Sadece bu dizi için değil.Tüm diziler aynı rezilliği yapıyor.Tamam özeti anladık da.Neden özette bile reklam girme alışkanlıklarınız var anlamıyorum?Anlaşılan suyunun suyunun suyu .Bazen ana haber bültenleri de aynı oyunu oynuyor ya çok gülüyorum valla:)))Haber olmaktan çıktı, oldu sana "sitent ap " :)) Türklüğümü korumak adına :)).Hadi neyse dizinin özetlerini pek iplemedim başka kanallarda dolaştım o ara.Taki eşim mutfaktaki bulaşık işlerini bitirip yanıma gelene dek.Sen seyretmesen bile maalesef eşinin sayesinde geyik bir koca olup çıkıyorsunuz.Maç yoksa o akşam s......nız ! =)) Seyret bakalım Gökhan, eşinin "DİZİ"nin dibinde.Ama maç verken kumanda bende )=)) hı hı hı :))."Tv. Control War's " Kumanda savaşları =)))

Velhasıl kelam dizi umduğum kadar finale yakışır aksiyonlar içermedi.Sadece dediğim gibi dizinin sonlarına doğru dizi setinde canlı olarak seyrettik.Bu bana ilginç geldi.Aslında diziler böyle canlı olsa, ya da dizi sonunda kamera arkası gerçek görüntüler de yayınlansa dvd filmlerin sonunda olduğu gibi.Sizce de güzel olmaz mı?Bitirmek istiyorum yine kasılmaya başladım bu dizi yüzünden.Dizinin sonunda Kerem kızkardeşini aramaya gider eve.Düğünü bırakıp.Üzerinde smokin ile çilingir çağırmak ne de yakıştı Kerem'e eve girmek için . :))Sonra Taşyapı Holding'te yanlarında çalışan yeşil gözlü sarı kafalı cadı kızımız Şehro'nun çayına bitkilerden oluşan zehirli bir karışım içirdi ki hamile olduğu için bebeği düşsün diye.Ne de güzel örnek oluyorlar değil mi bizlere.

Gerçi kimsenin bebeğini düşürecek değiliz ama belki başkaları kötü amaçlarla bu karışımı uygularsa işimiz yaş.Siz siz olun çay içerken başkasının elinden 1001 defa düşünün derim =))).Sonracııımaaa Onur gelen davetlileri karşılarken ( çok yapmacıktı ama ) birden Şehro bacımız karnını tutarak eğildi ve yere yığılıverdi kanlar içerisinde.Sanırım bebeğini düşürdü.Çok üzücü idi bu sahne.Hamile bayanlar seyretmemiştir umarım.İşte burada dizi bittiiiiiii.Onlar eremedi muratlarına, biz çıkalım mı kerevetimize acaba ?=))) En sevdiğim de ne biliyor musunuz?Dizi bitince hepsi taş kesiliyor ya gözlerini kırpmadan.Bayılıyorum yaaa o bölüme.Sen o kadar oyna oyna tam o sahnede biri patlayıp gülme krizine tutuluverse ne güzel olur du değil mi ? :))) Bütün sahne tekrarlanır mı dersiniz?O elemanı da oylum oylum selvi boylum yaparlar mı ?:)))Amaaaan neyse ne canııım.Hepinize saygılar selamlar efenim.1001 gece de yeni bölümlerde buluşmak adına her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız.....( Reha Muhtar tadında oldu biraz).....işte ondan....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..