Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '09

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    110509'

    110509'
     

    Yeni bir blog yazmak zamanıdır.

    Ellerim bomboş..
    Bu akşam üzeri de kimse beni anlamadı.
    Alışkınım.

    Canım sigara istiyor.
    Canım çok çekiyor. Çok istiyorum..

    Biri beni oyalasa ya..

    Telefonum kapalı..
    Açsam beni oyalayacak pek çok adam bulabilirim.
    Dakikalık heveslerim, beni bilirsiniz.

    Hava ne kadar güzel aslında.
    Şu eve girene kadar mutluluktan çatlıyordum.
    Ama eşikte kalıyor hep sevinçlerim.
    Hep mutluluklarımı bırakıp giriyorum buraya.
    Hep böyleyim ya ben..

    Gözlerim hafif açık.
    Kulağım şarkıda.
    Emre Aydın'ı çok sevmezdim ama benim gelir ya sevesim zaman zaman.
    Sevesim geldi..
    Aslında onu değilde şarkısını. 'İhtiyacım Var Sana.'

    Hani der ya o şarkının bir yerlerinde..
    'Öyle çabuk kızma derdin hep.
    Bu kadar da kolay alınma..
    O zaman beni sar hadi !
    Sarıl bana ..

    Bu ara ihtiyacım var sana.
    Ellerimi sakın bırakma !
    Bana huzur veren tek yer, senin yanın unutma..
    Gün varıncaya kadar sabaha.
    Sakın hiç bi yere kalkma.
    Fazla bişey istemem..
    Sadece dur burda.. '

    Seni seviyorum.
    Sen bana katlanırdın.. Sen anlardın beni.

    Ama anlamazdan geldin.
    Ben yorgunum.
    Sende yoruldun mu?

    Trip, atar çekecek kafada değilim.
    Allak bullak her yerim.
    Ya sen?

    Peki sevgilim..
    Görüşürüz belki sonra.. Beni özlersen eğer..

     
    Toplam blog
    : 1
    : 412
    Kayıt tarihi
    : 11.05.09
     
     

    Hımm. 17 Şubat doğumluyum. İzmir. Kova burcu. Her tür müzik dinlerim. Senelerdir yazarım. Günlük fal..