Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Blog
 

1111. blog

1111.(bin yüz on bir!) yazım bu biliyor musunuz?

Dört yıl bir ay geçti ilk yazımdan bu yazıma!

İlk yazımın çıktığı günün heyecanını bugün bile yaşıyorum! Ama çok şeyler değişti! ( Mübarek, Zeynel Abidin iktidardaydı, Saddam asılmamıştı! Kaddafi de botoks yaptırmamıştı!)

Beko’nun ekranından seslenmiştim sizlere başta! (şu an Vestel!) Arada bir çocukların izne geldiği günlerde Asus ve Casper dizüstüleriyle de irtibat kurmuşluğum olurdu!

Dizüstülere alışamadım!

Çok format yedim! İki kez de bilgisayarım çöktü! Sonki çöküş 450 liraya patladı bana ama yılmadım!

Size ulaşmamda emeği geçen, TTNet’e, Ayedaş’a, İSKİ’ye, İgdaş’a Çaykur’a ,Konya şeker’e ve Filip Morris’e teşekkürlerimi sunuyorum!

Sağ olsunlar!

Aileden gördüğüm; başta Milliyet Blog editörleri olmak üzere siz 6500 Milliyet Blog üyelerine de sevgilerimi saygılarımı sunuyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..