Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '11

 
Kategori
Haber
 

12 yaşındaki kızını 5 tl'ye pazarlayan alçak anne

12 yaşındaki kızını 5 tl'ye pazarlayan alçak anne
 

FOTOĞRAF: HABERTÜRK


Bir anne böyle yapabilir mi? 12 yaşındaki evladını nasıl pazarlar? Bir de kendini şöyle savunuyor: ''Dokunun dedim, tecavüz edin demedim'' Böyle anneye ne denirse onu diyorum ben de, ama içimden.

Bu olay bir kere olmamış, kızın babası habersiz inşaata çalışmaya gidiyormuş, o gittikten sonra gelip... Hemde bir kişi değil.... Allah'tan işi doktor polise bildirdi. Şiddetli karın ağrısı sorunu ile hastaneye götürülen kızın hamile olduğunu gören doktor, hastane polisini aradı. Kıza soruyorlar: ''Kendi isteğinle mi?'' ''Hayır annemin izniyle ilişkiye girdim'' Ahlak polisi sağ olsun işe el atıp itiraflarla anne de dahil tecavüz eden iki kişiyi tutukluyorlar. Kız ise devlet korumasına alındı.

 
Toplam blog
: 19
: 4155
Kayıt tarihi
: 15.01.11
 
 

09 09 1993 yılında İstanbul'da doğdum. Edebiyatı çok seviyorum. Burada daha çok denemelerimi sizl..