Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

17 Ağustos 1999 İstanbul depreminden ne farkı var?

Ben aynı görüntünün bir değişiğini 17 Ağustos 1999 İstanbul depreminde gördüm. Bunun adı savaş değildi ama bu da insanları iki kuruş uğruna hatalı projeler ve mimari ile sağlıksız malzemelerin kullanılmasından bozuk zihniyetten kaynaklanıyordu. Orda da insanlar yıkılmış binaların altında kalmışlardı vs . vs. Burdada bozuk bir zihniyetten dolayı bir milleti kendi vatanında bombalayarak binaların altında veya mermilerin koynunda bırakıyorlar ne farkeder. Her ikisi de bir kıyım. Bir insanlık suçu ve ayıbı değil mi ? Filistinde de bir deprem var yanlışlıklar ülkesinin mazlumlar ülkesinde yaptığı bir deprem bence her ülkenin kınaması gereken merhamet ve vicdanların kum gibi eridiği kan gibi aktığı bir yok etme depremi....

Çocuklar çocuklar çocuklar ve kadınlar her felaketin en büyük yaşayıcısı onlar ve biçare halen taş atmakla ülkesini savunmaya çalışan talihsiz delikanlılar.Kan revan içinde , toz duman içinde kucaklarda yaşamaya hayata kavuşmaya yetiştiriliyorlar ya da gömülmeye götürülüyorlar. Artık içim dışım dayanamaz oldu ekranlarda ve gazetelerde gördüğüm bu ürküten sahnelere. Kucaklarda ölmüş ya da acı içinde taşınırken göz yaşları içinde taşınan çocuklarla ağlıyorum, ağlıyorum, ağlıyorum. Ey İsrail Oğulları Size yapılan vahşette Hitler Haklı mıydı acaba diyorum. İsrail Hitlerin yaptığından farklı bir kıyım mı yapıyor.

Göz göre göre tüm dünya önünde vahşet ve dehşet yaşanıyorr. Sessiz kalan yüreklerde merhamet ve vicdan yok mu? Bunun adı siyaset mi vatanı müdafa etmek mi adını ne koydunuz genişleme ve yok etme çabaları mı ?

Sadece Müslüman ülkelerin değil tüm dünyanın vicdanlarının sızlamasını ve bu kıyıma, dehşete, vahşete dur demelerini diliyorum. Nasıl olsa bir gün hak yerini bulacaktır buna inanmak istiyorum. Allah haksızın hakkından bir gün gelecektir. Bunu diliyor ve çok şükür vicdanı hür vatanı hür kendi hür bir insan olarak görünüşe göre işi Allaha kalan FİLİSTİ'ne ve Filistinli kardeşlerimin yüreğine Yüce Allah'ımın erişilmez şevkati ile dokunmasını ve zaferle kurtarmasını temenni ediyorum.

Şavaş olmayan barış ve huzur dolu dünya dileği ile

Saygı ile...

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..