Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '15

 
Kategori
Blog
 

1700. Blog ve Suat Avni Mesajı.... :)

1700. Blog ve Suat Avni Mesajı....  :)
 

Net'ten...


Bugün Milliyet Blog yönetiminden, sarı zarfla  birlikte, bir uyarı mesajı aldım ve birden irkildim...

Bunca işin arasında bu mesaj ve mektup da neyin nesiydi?..

Sarı Zarfı ağır ağır açarken, arka - sağ üstte yer alan güzelim posta puluna da zarar vermeden başarıyla içerdeki yazıya ulaştım...

Yazı aynen şöyleydi.

.............................................

Saygıdeğer Blog Yazarımız,

Çek sevgili Mesut Selek Bey,

Evvela üzerimize farz olan Allahın selamını takdim eder, en mutena hörmetlerimizle sözlerimize başlarız...

Siz farkında mısınız bilemeyiz; amma velâkin biz editörya olarak sizin yazılarınızı sekiz senedir tüm hassasiyetimizle okumaktayız ve yayına verdiğimiz blog sayınız 1700 adet olmuş... El insaf yâni, biraz empati lütfen burada 8.000 civarında üye var. Her biri sizin gibi 1700 Blog yazsa ortaya çıkacak rakam ile hasıl olan blogların uzunluğuyla, Ekvatoru üç kez dolaşır geliriz...

Sâyenizde 7 editör; 5 sekreter; 21 redaktör, 67 mizampajcı katarakt oldu...23 matbaa işçisi de  sinirden buraları terkedip gettü!..

Neyse de biz ekmek davasındayız; yine de siz yazmaya devam edin; sizler olmazsanız biz niderik ?..Bu işsizlik tavan yapmışken nireden iş buluruk ?.. Allah sizleri başımızdan eksik eylemesün... Rabbim kaleminize, dimağınıza kuvvet virsün...

Sizin bu 1700'lük blog başarınızı kutlamak içün zarfın içinde, üzerinde 170 mum resmi olan Yaş Pastayı gönderirik... Yiyin gaari...

Baki selamlar......

Millyet Blog TAŞ adına genel Müdür Yardımcısı sekreteri ... Suat Avni...(İmza-Tarih )

.............

????!!!!!!  ???...

...........................

Mektubu okuyup bitirince hem sevindim hem şaşırdım; hemi de beynime kurt düştü; yani şüphelendim...

Yahu bu Suat Avni  ?....  Allah Alaaahh... Nasıl da bugünlerde çok popüler olan''  o meşhur birisinin '' adına çok benziyordu !..

'' Bu adam, oysa eğer !..

Nayyıırr...nolamaazz... bizim de gizli bilgilerimize ulaşmış mıdır acep ?. '' diye düşünmedim değil hani !..  :))

Hemen MB Yönetimini aradım; saatler sonra yetkililere ulaşınca, durumu arzettim...Yöneticiler

-Hah haa... Hocam... Git işine yahu... Seni iyi işletmişler haaa !!..Hayde kolay gelsin !..

-????...

Halen bu Suat Avni'yi arıyorum...Yakalarsam sarılıp öpeceğim tabi!...   :)

MB yönetiminin ve okurlarımın şakamı bağışlayacaklarını umarak sadete geliyorum...:)

.....

Efendim bu arada, gerçekten 1700 adet blog olmuş mu diye sayfama, raporlarıma neyim giriverdim... Evet, Suat Avni doğru söylüyordu... Dedikleri doğruydu... Ancak o mektubu blog olarak MB editöryasına sunsanız; imlâ ve yazım hatalarından dolayı, valla telgrafın tellerine asarlar; Suat Avni beklesin de dursun ...:))

Evet...1700 blog ...Bu bloğumla 1701 olmuş...

.....

Aşağıdaki bilgilerden en çok ruhumu okşayan ise, bloglarımı: '' İki milyon sekiz yüz kırk bin sekiz yüz seksen üç '' kişinin görmesiydi...

9017 değerli yorumcunun göz nuru da takdire şâyândı...

Beni en çok duygulandıran rapor ise: Milliyet Blog Mahallesi '' Şenlik başlıyor !:. '' -- 1.Bölüm -- 46 yorum ile en çok yorum alan blogum olmasıydı...

'' MB Şenlik Mahallesi '' başlığıyla yazdığım mizah yazılarım, o günlerde çok sevildiğinden  onlarca, tefrika haline gelmişti...

Duygulanmamın nedeni de Milliyet Blogun 5-6 yıl önmcesindeki o şenlikli ve kaliteli atmosferini bir daha yaşamamdı...

Hey gidi günler... eskiler bilir... Çok şenlikli günlerdi...

......

Eh vatana -millete hayırlı olsun...:) Daha nice binlerce blog da sağlıkla buluşalım inşallah...

.Aşağıdaki bilgileri yazı içine konuşlandırmamın nedeni: okurlarımızı fazla sıkmamak içindi...

***************

Genel raporum(Kaynak: Milliyet Blog )

Sayfalarınız toplam:  2.840.883 kez görüntülenmiştir ...

Toplam blog : 1700
Toplam yorum: 9017
Toplam mesaj: 553
Ort. okunma sayısı : 986
Kayıt tarihi: 23.06.07
................
En Çok Görüntülenen Bloglarım:

 Toplam

1- Su Arıtma Cihazları Güvenli mi ?.. 34049
2-  Cumhuriyetimizin sembolü, İstiklal Marşı nasıl yazıldı... 32516
3- Buruk bir adalet öyküsü: 32371
4-Sosyal paylaşım sitelerinde, 'Hakaret Edenleri' bekleyen tehlikeler!.. : 26174
5-Türk Dili ve ''Oturgaçlı götürgeç''  : 22806

..........
En Çok Yorumlanan Bloglarım: Toplam

Milliyet Blog Mahallesi '' Şenlik başlıyor !:. '' -- 1.Bölüm --   :46
200. Blog anısına...Tarihi şiir...   :42
Sema Sener arkadaşımızın başı sağolsun... : 36
101. yazı   : 34


En Çok Görüntülenen Galerilerim

Biget Kebap...8065
İstanbul'da bir gezgin...7689
Ege Üniversitesi, Aliağa yerleşkesi...4905
Hüzzam'dan : 4475
..........


Galeri Görüntülenmeleri
Toplam :78636

............
Okunma (Veya TIK oranları)  :


Cinsiyete Göre:

Erkek: 2778
 
Kadın: 1447
......
 
 
Mesleğe Göre:

Öğrenci: 345
 
Eğitim: 219
 
Mühendislik: 192
 
Öğretmen:185
 
Diğer: 174
.....
 
 
Eğitime Göre:

Üniversite: 1777
 
Lise: 608
 
Yüksekokul: 445
.....
 
Yaşa Göre:

46 :546
 
36 : 45511
 
26-34: 471
 
19-25: 183
 
15-18 : 27
........................

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..