Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

2016 Kulağıma Fısıldadı

2016 Kulağıma Fısıldadı
 

sessiz kal ve dinle :)


Her zaman yeni yıla girerken isteklerimiz olur. Acaba yeni gelen yıl bizlerden bir şeyler ister mi, bir şeyler bekler mi, bunu hiç düşündünüz mü? Ben düşündüm :) Sizlerle de paylaşmak istedim. Bunun için önce kendimi yeni yılın yerine koydum, zaman oldum :) tam 365 günlük bir zaman dilimi oldum ve konuşmaya başladım :) Nasıl mı? Şöyle:

“Bakın güzel insanlar, size bomboş sayfaları olan bir defter gibi geldim. Yazacağınız, çizip oynayacağınız tam 365 boş sayfa :) Bazı sayfaları önceden sipariş edip kullandınız. Korkularınız ya da sevgilerinizle yazıp çizdiniz bu sayfaları. Ama çoğu boş :) Şimdi bu boş sayfaları her gün uyandığında kalemi eline alıyorsun ve yazmaya başlıyorsun. Her düşüncen, her eylemin kalemdir benim için. Sen söylüyorsun, ben de senin için yazıyorum. Her düşüncen, her eylemin emirdir benim için. Sen ne istersen o oluyor. Olmayanlar için sabırsızlık edip dileğini bozmuş ya da seni korumak için o gün kaleminin ucunu kırmış olabilirim. Bunun için de şükret. Ama konuşup konuşup sonra bambaşka eylemler içine giriyorsan fikir değiştiren sensin, bana da hiç kızma. Söylediğinle başka bir düşüncen çelişiyorsa beni oynatıp oynatıp sonra da sipariş yanlış geldi deme. :)

Benim senden beklentim, beni yani zamanı iyi kullan. Ben güzel kullanılmayı severim, içimi doldur, her anımı doldur. Öyle bir doldur ki her andan birlikte keyif alalım. Güzel düşün, güzel oyna bu oyunu. Bol bol gülümse :) İşte o zaman sana daha çok yardımcı olabilirim. Sev doya doya sev, en iyi yeni baştan sevmeyi öğren. Bir sürü şeye zaman harcıyorsun, bu sefer de sevmeye, sevmeyi öğrenmeye zaman harca. Bak bu ikimize de iyi gelecek. Şikâyet etmeyi bırak ve harekete geç, ne istiyorsan, ne bekliyorsan o sen ol. Daha fazla hoşgörü bekliyorsan sen hoşgörü ol. Aşk bekliyorsan sen aşk ol. Saygı bekliyorsan sen saygı ol. Ne istiyorsan sen o ol :) Ben senin istediklerini gerçekleştirmek için boş sayfalar olarak bekliyorum. Ve sen, her an beni kullanıyorsun, iyi veya kötü :) Farkında ol beni nasıl kullandığının çünkü beni sen yazıyorsun. :) Sonra da beğenmiyorsun... Bil ki beğendiğin de sensin, beğenmediğin de :) Haydi bakalım güzel insan, bu sene beni güzel kullan! Senden beklentim BÜYÜK!”

İşte aynen böyle fısıldadı yeni yıl kulağıma :) Siz de duydunuz şimdi. Ona göre düşünme, ona göre hareket etme zamanı şimdi. Keyifle, sevgiyle kullanın zamanı :)

Sevgi ve sağlıkla ilerleyin...

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu 

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..