Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '13

 
Kategori
Güncel
 

2020 Olimpiyat oyunlarını kaybetmemizin nedeni ve kına!

2020 Olimpiyat oyunlarını kaybetmemizin nedeni ve kına!
 

2020 olimpiyat oyunlarını İstanbul kaybedip, Tokyo kazanınca hemen aktara koştum:))

Aktar kapıya kepengi indirmiş ve demir kepengin üzerinde herkesi, (benim dahi) okuyabileceğim büyüklükte harflerle ve anlaşılır bir dille “KINA KALMADI” yazmış.

Oysa ben ne umutlarla gelmiştim ve alacağım kınayı bir yerlerime(!) yakarak İstanbul’un 2020 Olimpiyat oyunlarını kaybetmesini kutlayacaktım!

Neyse, elim kınasız eve dönerken sosyal medyada yaratıcılık başlamıştı.

 İlk Spor Bakanı Suat Kılıç’ın tiwetini okudum.

Sayın Bakan kaybetmenin verdiği sevinçle olsa gerek, “Kına”nın kalmadığını açıklayarak, benim gibi aktara koşmayanları uyarıyordu.

Hemen tanıdık bir ithalatçıyı arayarak, Hindistan’dan Kına ithal etmesini tavsiye ettim!

İthalatçı firma sahibi tanıdığım ne oldu diye sorunca, Sayın Bakan’ın sosyal medya'dan tüm Türkiye’ye duyurduğu mesajı anlattım.

Kına ithalatı hızlanır mı hızlanmaz mı bilemem ama bu tartışma epey süreceğe benziyor.

Herkes ‘Gezi Direnişçilerini ‘ suçlayıp, günlük politikanın girdabında kolaycılığı seçerken, kimse savaş çığırtkanlarını görmüyor!

Kendi halkına acımasızca saldırıp, Suriye halkının üzerine bomba yağdırılmasını tüm dünyaya seslendirenler, otoriter tutumlarını unutturmak için olimpiyat oyunlarının İstanbul’a verilmemesinin nedenini ‘Gezi Eylemcileri ve muhalefete’ yükleyiverdiler.

İktidar partisi bence haklı!

Bu olimpiyat oyunlarının Tokyo’ya kaptırılmasının nedeni bence CHP’dir(!)

Tüm sorumlu Kemal Kılıçdaroğlu’dur(!)

Ce Ha Pe hiç üşenmeden, Sayın Başbakan’ın 16 saat durmadan uçak yolculuğu yaparak sunum yaptığı 2020 Olimpiyat oyunlarının yeri konusundaki onca çabayı görmeyerek, oy veren delegeleri etkilemiştir!

Kemal Kılıçdaroğlu delegelerin her birine birer mektup yazarak, oyunlara ev sahipliğini Tokyo’nun yapmasını istemiştir!

Kemal Kılıçdaroğlu’nun bu mektubundan etkilenen, özellikle Arap delegeler, ‘Ortadoğu Fatihi’nin çabalarını görmezden gelerek, oylarını Tokyo’ya vermişlerdir!

Özellikle “Ey Sisi”nin memleketi Mısır delegeleri, İstanbul’un adı geçen her platformdan uzaklaşmışladır!

Gelelim gerçeklere:

İstanbul’un kaybetme nedeni, sunumda yapılan büyük hatadır. Bu hata, oyunlara harcanacak 19 milyar dolar paranın inandırıcı bulunmamasıdır. Madrid 1.9 milyar dolar, Tokyo 3.9 milyar dolar harcama yapacağını açıklarken bizim yetkili ve etkili kişiler öyle bir uçtular ki; harcanacak paranın 19 milyar dolar olduğunu açıklayınca oy verecek delegeler ve Olimpiyat Komitesinin ağzı açık kaldı ve bu söylemin gerçeği yansıtmadığını görüp, Türk halkına acıyarak böyle bir etkinliğin İstanbul’da yapılmasına karşı oy kullandılar.

Olimpiyat oyunlarını ülkemize getirmek isteyenler, Türk halkına söyledikleri seçim nutkuna benzer söylemlerini yurt dışında söyleyince, maalesef iyice inandırıcılıklarını kaybettiler.

Asıl kaybetme nedenimiz budur!

 

  

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..