Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
3601
 

21 Aralık Kıyamet Geyikleri

21 Aralık Kıyamet Geyikleri
 

Kıyamet inceldiği yerden kopsun.

Tutmuş yeni doğan kız çocuğunun ismini Maya koymuş, kıyametim diye seviyor! Bi de oğlan olsun inşallah, ona da Marduk koy.

Kıyamet kıyamet olalı böyle manyaklık görmedi.

Allah aşkına öte tarafta yanıma geleyim deme, bi nefesim alayım yav.

Arkadaşlar fazla yerleşmeyin bu çağa, 21 Aralık'ta kalkıp gideceğiz nasıl olsa.

Gel barışalım aşkım, naz etme bak kıyamet kopacak yakında, pişman olursun sonra.  

Kardeşim  hem 21 Aralık’ta kıyamet kopacak görürsün diyorsun, hem de yılbaşında ne yapıyoruz diye soruyorsun, cehennemde zebanilerle rakı içecez gel, 

Cukkalarınız filan harcayın, mal mülk boşa, anı yaşa… o la la carpe diem. 

Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete.

O değil de dizilerim vardı, tühhh izleyemeyeceğim, Kuzey Güney’de en heyecanlı yerinde kaldıydı.

Kıymet, kıyametim oldun, bitirdin tükettin beni, düş yakamdan artık.

Kıyamet kopacak, o gün ne giysem acaba?

GSM operatörüm kıyameti kapsama alanına almış, her yöne bedava 200 dakka promosyonu var.

Gıyamet  gopacağmış ivladım, gopmadan şu ireçetemi bi yazıvir, ilaçlarım tügendi, neme ilağzım ilaçlarım yanımda oluvessin.

21 Aralık’ta esas kıyamet Şirince’ de…Tom Cruise bu, ondan ala kıyamet mi olur, oofff off.  

Elalem kıyamet ambarı bile hazırlamış…kıyamet kopunca sağ kalacağını umud ediyor halen. Norveç bu işe 7 milyon dolar harcamış, düşünün, o derece yani.

Bişi değil, hala yok sağlık sigortası yok bireysel emeklilik diye her gün arayan sigortacıya daha da bir kıl olmaya başladım. Yav kıyamet kopacak, ne sigortasından bahsediyorsun sen.

Bi de 21 Aralık’ta sokakta bekleyecek epey bi kıyametçi olacaktır diye düşünmekteyim, çok severiz böyle zevzeklikleri, hatta Marduk’u karşılamak için gökten havai fişekler bile yağdırabiliriz.

Kıyamet artık gelse de bi kopsak ulen…



* bunlar benim kıyamet geyiklerim, sizinkileri de ekleyebilirsiniz :)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kıyamet mi? Hah hah hah...Kopsun da görelim yavvv...O değilde,hani şu seven stars hotele 21 aralıktan önce son bir kez götürseydin beni kankiciğim yaaa...Mutlu uykulara, güzel sabahlara...:))

fatma iyibilgin 
 19.12.2012 1:22
Cevap :
:)günaydın,kıyamet koparsa o zaman sayarız yıldızları:)zaten stardık, ondan sonra süperstar olacağız:)...o la laaa kıyamette seven starsa az kaldı...günün şen olsun, sevgiler   19.12.2012 7:01
 

benim eşim o gün nöbetçi eczanede. Yani yalnız koparacağım kıyameti. :( Olsun! bebeğim ve ailem ile geçireyim diyorum. Miss gibi bir gece olacak. Onlar ile ölmek! :) sevgi ile,

DuyguCan 
 18.12.2012 9:57
Cevap :
aman aman allah korusun, ölmek değil sadece kopacağız, nasıl kopacağız bilemem ama:)...sevgiler  18.12.2012 12:50
 

http://blog.milliyet.com.tr/son-21-aralik-geyigidir/Blog/?BlogNo=392856 Son 21 aralık geyiği demiştim aslında bu ilkti... Sizin geyiklerinizde 3-5'i dışında orjinal ve güzeldi. Biz Türklere geyik bitmez zannımca. Ayağını sokağa atsan geyik:))) Devamı gelecektir. İyi Noeller:))!!??

İbrahim ARSLAN 
 18.12.2012 8:57
Cevap :
sizin hikaye de geyik:) teşekkürler...  18.12.2012 12:49
 

:))) O değil de; o sümüklü Cemre en sonunda Kuzey oğlanı yoldan çıkardı ya... ne diyim bilmem ki...

Esma KAHRAMAN 
 17.12.2012 21:13
Cevap :
Cemre artık baydı bence:))...   17.12.2012 22:58
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 485
Toplam yorum
: 2871
Toplam mesaj
: 123
Ort. okunma sayısı
: 2233
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

bir ters, bir düz ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster