Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

21.12.2012 Kıyamet günleri geceliği 10.000 Dolar!!!

21.12.2012 Kıyamet günleri geceliği 10.000 Dolar!!!
 

Yazının anlam ve önemine uygundur...


"21 Aralık 2012"  tarihi, yazmadan, konuşmadan tek başına! çoook geniş kapsamlı, bir o kadar da heyecan verici ( Mayaların takvimine göre ) kıyamet gününü hatırlatıyor öyle değil mi?

Hatırlatmaktan öte oldu artık, yorumlar yapıyoruz, yazıyoruz, tartışıyoruz, rüyalar görüyoruz, hayaller kuruyoruz, hazırlıklar yapıyoruz... ( Bu dönemde istediğini götürebilirsin -pardon alabilirsin- kimse ilgilenmez bile, sanırım bu gündem müthiş yarar fırsatçılara, siyasete...)

Bu tarih, kıyameti işaret eden Maya takviminden bir günmüş. Duymadım, okumadım, heberim yok diyen biri yoktur sanırım, bu nedenle 21 Aralık günü şu olacak, bu olacak diye açıklamalar yazmaktan ziyade ben güzel Şirince köyünden bahsetmek istiyorum.

Gitmiş, görmüştüm. Çok güzel, görmeye gerçekten değer bir köy, kartpostalın içinde gezdiğinizi düşünebilirsiniz, adım başı şarap dükkanları var, tadına bakmanız için verilen her bardağı içerseniz eğer ayık girdiğiniz köyden bayık olarak çıkabilirsiniz :)  karadut şarabını ilk orada tatmıştık, içmeye değer...

Şirince köyüne, amacınız, kıyametten kurtulmak değil de gezip görmekse eğer 21 Aralık 2012 tarihinde gitmeyin, şirin gelmeyebilir zira haberlerden öğrendiklerimiz izdiham olabileceği yönünde. Kıyamet orada kopmayacakmış. Buna kim inanır?

Bazı akıllı kesim, ( para bizi kıyametten de kurtarır inancındaki zavallılar ) Şirince köyünde üç günlüğüne yer ayırtmışlar, köye gitmek için 50.000 kişi üzerinde bir rakam olduğu söylentiler arasında, gecelik oda fiyatı da 2.000 dolar civarındaymış.

Önce güldüm, inanmadım, bu insanlar kıyametten nasıl kaçabilir, mümkün mü bu diye?

Sonra suratım düştü, inandım. Çünkü Şirince köyündeki bir pansiyonu aradım, 20 ve 21 Aralık tarihlerinde boş odalarının olmadığını belirttiler.

Kaçış mümkünmüş meğer :)

Sonra "neden bende bu fırsattan yararlanmayayım" dedim.

Kıyametten kurtulmak isteyenler için, aynı zamanda aile bütçesine katkım olsun diyerek bu işe giriyorum.

Bizim evde kıyamet kopmayacak bu nedenle odalarını kiralıyoruz.

21.12.2012, KIYAMET GÜNLERİNDE GECELİĞİ 10.000 DOLAR!!!

!! 

Rezervasyon için : http://blog.milliyet.com.tr/defnehulya 

 

 

Sevgiler sunuyorum

 

 

 
Toplam blog
: 3
: 1228
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Merhaba, bu kısımda ne yazmam gerektiği konusunda biraz zorlanıyorum insan kendi hakkında nasıl bir ..