Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '12

     
    Kategori
    Özel Günler
     

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
     

    HINIS IMKB 75.YIL YATILI BÖLGE OKULU


    Erzurum'un küçük bir ilçesinde bugün küçüklüğümde ailemin damarlarıma işlemiş olduğu vatan sevgisi bir kez daha heyecanla kabardı... Okuldan bando takımı yürüyüşüyle yola çıktık  tören alanına güm güm inleyen bando takımının sesıyle girdik. Her davul sesınde yüreğim  heyecanla güm güm atıyordu.Gözlerimin önünden Ulu Önder Atatürk'ün  19 Mayıs'ta Samsun'a çıkışı... Kurtuluş savaşı.... Bu vatan için canını feda etmişbütün şehitlerimizin yaşadıkları gözümün önünden geçti.

    ''Çok teşekkür ederiz ATAM. Sen olmasan bugun bir sömürge devletinin elinde oyuncak olacaktık....''

    Bugunu tüm çocuklara armağan etmesi de çok anlamlı bu ülke yarın büyükleri çocuklarımızın omuzlarında yükselecek.Bugun bir öğretmen olarak bunu cok daha ıyı anlıyorum.

    Küçük bir çocukken ezberlediğim şiiri hala dinlerken ilk ezberlediğim gün gibi hatırlıyorum.

    BUGÜN 23 NİSAN

    NEŞE DOLUYOR İNSAN.......

    Tören bitene kadar hep bunları düşündüm ve hala içimde durduramadığım bu heyecanı paylaşmak istedim.

    23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN..... HALKIN İRADESİNİ EGEMEN KILAN  TBMM AÇILIŞININ 97.YILI  TÜM TÜRKİYE'YE ARMAĞAN  OLSUN .....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 230
    Kayıt tarihi
    : 20.04.12
     
     

    Milli parka alanı kapsamında olan Aslantaş Barajı HES Sitelerinde doğayla iç içe bir yerde doğdum..