Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

23 Nisan

23 Nisan
 

Yirmi üç nisan dedeler bayramı!

Hangimiz çocuk olmadık ki canlar?

 

Bakın şimdi! dede olduk uyuduk!

Bayramlar yok edilip, unutuldu,

 

Sokaklar bomboş silik, diller suskun,

Cumhurun adı var da! Zahit, kendi yok!

 

Sebepleri süzgün, biraz da mağrur,

Acep ufkun çizgisinde gün var mı? 

 

Korkarım tasam var sebebi yokluk,

Cumhur yatık ses yok, nar meşale yok.

 

Benim yolum az kaldı biter elbet!

Bayram gelse neyime, halk neyime…

 

Bir baş bulamadım Ata’dan sonra,

Gelende giden de pul! Can neyime.

 

Beni bende buldum! Saz da söz bende,

Ey deryaların çocuğu, can senin,

 

Güvenli Hürriyet; kültürün nerde!

 

Canım yanmasa bari hak yolunda.

68 kuşak, diyet ödedi ana karnında.

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..