Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '13

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

2.Liderler Zirvesi'nde E-Ticaret ve Girişimcilik Rüzgarı

E-Ticaret ve girişimcilik için öğrencilerin ve iş hayatına yeni atılacakların sektöre hazırlanmasını, şimdiden vizyonlarını belirlemelerinde yardımcı olunmasını hedefleyen 2.Liderler zirvesi bu yıl 6-7 Nisan tarihlerinde Yalova Üniversitesi tarafından e-ticaret altyapı sağlayıcısı Neticaret sponsorluğunda Yalova Halk Eğitim Merkezi'nde ücretsiz gerçekleşecek.

6-7 Nisan tarihlerinde Türkiye'nin önde gelen iş insanlarıyla buluşmak ve bilgi almak isteyen herkesi bu etkinliğe katılmaya davet ediyorum:

İşte Konuşmacılar:

- Abdurrahim ALBAYRAK - GS Yönetim Kurulu Üyesi / Altur Turizm Kurucusu ve Başkanı
- Rengin AKILLIOĞLU - Acıbadem Hastaneleri Genel Müdür Yardımcısı
- Ahmet ÇEVİK - Infolang Dil Okulları Türkiye Kurucusu
- Deniz Kayahan - AVEA Change Management / Yönetim Danışmanı
- Nedim AKAY - IBM Eski Yöneticisi
- Serkan HACIÖMEROĞLU - Neticaret  ve Netahsilat Sosyal Medya Müdürü

Kaynak : Neticaret 

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..