Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

40 Yaşına Değmiş Biriyle Evlenmem, 20 Yıl Sonra Ölür Zaten

40 Yaşına Değmiş Biriyle Evlenmem, 20 Yıl Sonra Ölür Zaten
 

Geç evlenenlerin kendilerince hesapları olabilir ama ben kendi hesabımı yaparım.

20’li yaşları görmüyoruz, 30’lu yaşlardan da mahrumuz, 60-70’i sayma köre baston, geriye kalıyor 40-50; 20 yıl için mi evleneceğiz?

Yok okuyormuş da, iş bulmak zormuş da, ev eşya şu bu… Allah mutlu etsin ama beni bulamazsın, ben senin Leyla’n sen benim Mecnun’um olsan bile…

Özellikle erkekler, babası yaşına gelmiş, 20’lik kıza talip oluyor… Okumuş vali kaymakam olmuş 40 da olurmuş 50’de…Dul kadın alsın!

Ben 20 yaşında tazecik kız 40 yaşına basmış elin adamına varacağım! Ben 40 olunca belki ölecek!

Gülmeyin ya evliliklerin çoğu böyle!

Ne kariyerin ne de şunun bunun beni ilgilendirmez!

Verene de, varana da…

Hiç kimse kusura bakmasın böyle bir evliliğin ben iki taraf için de samimiyetine inanmıyorum!

Aşk yaşa, beraber ol sorun yok nasılsa üç gün sonra bırakırsın.

Gençler de yaşlanır, 40 yaşındaki de 20 yaşındaki birine göre yaşlıdır.

“Kız oğlan kız alırım”

Babayı alırsın, vermem de varmam da…

Ya niye yaş hesabı yapmıyorsunuz anlamıyorum ki! 40 yaşındaki biriyle kaç gün gün göreceksiniz?

50 yaşında dul bir hatun olarak mezarına gideceksiniz belki de…

Bu saçma sapan anlayış yüzünden kimse evlenmiyor…

Çocuk düşüncesiyle kızlar 30’dan sonra beklemiyor ama adamlar için dert değil, 70 yaşındakinin bile çocuğu oluyormuş.70 yaşındaki adamdan çocuk yapan kadın, ne denir bilmem ki…

Ondan sonra başlarlar bizi ikinci sınıf görüyorsunuz diye, sınıfa dâhil ettiğime şükret!

Bir de bu evlilikle işte arada yaş farkı olarak evlenme karıştırılıyor, o ayrı, burada kız da bekâr oğlan da. Genelde erkekler okumuş falan neredeyse 40’a gelmiş, kız 20-25 bu durum normalmiş.

Yaşlı bir adamla evlenmek daha iyi hiç değilse yaşlı(dul) olduğunu bilerek evleniyorsun; dediğimiz şekildeki erkekler yaşlı kabul edilmiyor ki.

Erkek okuyor kariyer yapıyor 40 da olsa olur, kız çocuk yapacak 30’dan büyük olamaz!

Bana ne!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..