Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '12

 
Kategori
Blog
 

400. yazım MB hakkında düşüncelerim olsun istedim

400. yazım MB hakkında düşüncelerim olsun istedim
 

Benim için yazmak yaşamsal bir şey… Ben kendimi yazarak oluşturuyorum… Nerde olduğumu, değişimimi yazılarımdan anlıyorum ancak… Kendimi yazarken tanıyorum… Yazdıklarımı paylaşmak, yani ‘’bunlar benim düşüncelerim, ben buyum’’ demek ise yazmanın olmazsa olmazı… Çok okunması az okunması önemli değil benim için… Ancak MB yönetiminin tavrı önemli… Galiba biz çok önemsiyoruz bu tavrı… Belki de önemli değil…

Ben güvenilir üye değilim… Amuda kalkmak mı lazım güvenilir olmak için onu da bilmiyorum… Ama ben güvenilmeyen olmaktan hep mutlu oldum, bunu biliyorum…

Siyaset ve güncel dışında yazdığım yazılar çok kısa zamanda yayına veriliyor… Ancak siyaset ve güncele ilişkin yazdığım yazılar genellikle geciktiriliyor… Hatta gecenin geç saatlerinde yayıma veriliyor… İki anım aklıma geliyor bu tutum karşısında:

-Hatırlar mısınız bir tarihte futbolda kazandığımız bir başarı sonrası madalyalar futbolcularımızın ellerine verilmiş, rakip yenildiği halde madalyaları boyunlarına takılmıştı… Yani zoraki bile olsa sevilmiyor bazı insanlar…

-Bir hocam vardı lisedeki pansiyonda… İyi anlaşırdık… Ancak gençlik işte, fazla şımarırdık ve ondan çok şey isterdik… O ise hem kendini korumak hem de bizi kollamak için bazı isteklerimizi erteler, ama mutlaka yerine getirirdi… Hem isteklerimizi yerine getirmek, hem kendisini korumak hem de bizi kollamak çok kolay bir şey değildi… Kalbim sizinle amaaaaaaa… İşte buydu onun içinde olduğu durum…

MB her tür düşüncemin yayınlandığı (Er geç yayınlanıyor sonuçta… Şimdiye kadar tek yazım reddedildi… O yazımın arkasında durur muyum şu an ben bile bilmiyorum) bir site… Bu gün ülkemizde her tür düşüncenin yayımlanabildiği kaç gazete, tv, platform kaldı ki?

İşte bu yüzden MB benim için gittikçe değer kazanıyor… Sevildiğini bilmek istemek ise galiba insanın en büyük zaafı… Arada bir kendi başımı kendim okşuyorum ben de…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..