Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '12

 
Kategori
Futbol
 

5. Büyük olmak ya da olmamak/ Samsunspor: 0–Bursaspor: 3

5. Büyük olmak ya da olmamak/ Samsunspor: 0–Bursaspor: 3
 

Kazanma alışkanlığı bütün problemlerin ilacıdır derler… Bence sonuna kadar haklılar… Çünkü büyük küçük demeden, her takım karşısında aynı futbol zihniyetiyle oynamak ve galip gelmek, bir alışkanlık yaratıyor ve sizi o büyük hedefe, yani şampiyonluğa adım adım götürüyor…

Bursaspor ‘ un deplasmanda Samsunspor karşısında 3 – 0 galip geldiği maçı seyrederken, aynı düşünceleri geçirdim aklımdan… Belki bu sene o şampiyonluk çizgisinde değil Bursaspor, ama ara ara saman alevi gibi yanıp sönen o ışığı görebiliyorsunuz onların futbolunda…

Ölü toprağını üzerlerinden atıp kazanmaya başladıklarında, o an için en imkansız gelecek senaryolara dahi inanmaya başlıyor takımın en yılgın futbolcusu bile… Belki zihinsel dönüşümü henüz tamamlamamış ve galibiyet rutinini zihnine yazmamış bir takım ve şehir Bursa …

Ama bana zaman zaman oynadıkları çizgi ötesi futbollarıyla, geleceğin gerçek anlamdaki 5. Büyüğü olacakları izlenimini veriyorlar… Ataksa atak, hırssa hırs, hedefse hedef… Ne isterse var emin adımlar atmak için…

Artık büyük düşünmek istediğinde deplasman yada iç saha fark etmeden portföyünde her şeye sahip Bursaspor … Bana göre yapması gereken tek şey, kazanma alışkanlığını, bir takım kimliği haline getirmek ve başarısızlık kelimesini defterden silmek…

Şanssız birkaç sonuçla karşılaşsalar dahi, dönüşümün ve olumlu yöndeki değişimin önü kesilmeyecektir bu zihniyet farklılaşmasından sonra… Bana göre yükseliş devam edecek ve imkansız görülen hedefler Bursa için bir bir gerçekleşecek…

Taraflı gibi gelen bu sözlerimi lütfen yanlış anlamayın… Aslında bütün Anadolu takımlarını şampiyonluk yada büyük olma yarışı içinde görmek ve 4 büyüğe endekselnmiş mücadele klişesi, bir daha hatırlamamak üzere unutmak istiyorum…

Çünkü ancak o zaman Türk Futbolu ve Sporu kalıcı anlamda değerini arttırabilir ve genç nesillere meddi ve manevi değeri son derece yüksek bir miras bırakabilir… Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..