Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '18

 
Kategori
Özel Günler
 

8 Kasım Dünya Deliler Gününüz Kutlu Olsun

8 Kasım Dünya Deliler Gününüz Kutlu Olsun
 

Bugünün anısına üç komik deli fıkrası...
 
DONULUR MU?
Delinin biri oldukça soğuk bir havada hamamda yıkanıyordu. Öte tarafta iki kişi, birinin soğuktan donduğundan bahsediyorlardı. Bunu işiten deli:
-Allah Allah, insan bu sıcakta hiç donar mı ya.. 
 
**
 
NERESİ OLDUĞUNU GÖREMEDİM
İki deli havadan sudan konuşuyorlarmış.
-“Londra’nın sisi müthiş diyorlar..”
-“Hııh Londra’daki sis de sis mi? Ben geçenlerde bir kente gidip tam on gün kaldım.
Öyle sisli bir şehirdi ki, kravatınızı bağlarken önce sisi üflemeniz gerekiyordu aynayı görebilmek için…”
-“Amma yaptın yani… Neredeymiş bu korkunç sis? Neresiydi?”
-“Sisten neresi olduğunu görebildim mi ki!”
 
**
 
O GİDERSE
Delileri ziyarete gelen doktor, birinin hareketlerini çok yadırgamış.
-“Bu neden böyle şeyler yapıyor” diye sormuş.
-“Doktor bey o kendini çamaşır makinesi sanıyor” demiş deliler.
Doktor:
-“Hemen çıkarın şunu şuradan bu nasıl iş” diye bağırmaya başlayınca, deliler:
-“Doktor bey yapmayın o giderse pis pis dolaşırız.” demiş.
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..