Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '10

 
Kategori
İnternet
 

ANTİVİRÜS programları çok hamarat!

ANTİVİRÜS programları çok hamarat!
 

http://www.sivasolay.com/teknoloji/anti-virs-program-virse-dnnce-8766.html



İki ay önce süresi bitene kadar, paralı ve meşhur bir antivirüs programı kullanıyordum.

***

Üç ay önce laptopum o kadar ağırlaştı ki, program ne kadar temizlese olmuyordu.
İkinci el olduğundan kabahati laptopta buluyordum. Artık yenisiyle değiştirip eskisini baltayla kırmaya karar vermiştim.
Sonra antivirüs, anlaşma bitimine şu kadar kaldı, bu kadar kaldı uyarıları yapmaya başladı. Acaip rahatsız edici!

***

Bilgisayarı değiştireceğim için, antivirüsü de yeniye yüklemeyi düşünüyordum.

***

Yeninin parasını denkleştiremedim. Antivirüs programının da günü bitti, iki ay önce...
Ben de nasıl olsa kırıp çöpe atacağım için,"ne olursa olsun" diyerek bilgisayarımı kullanmaya devam ettim.

***

Şimdi sözde korumasız laptopum canavar gibi çalışıyor. Parasız da olsa koruma programlarını şüpheli buluyorum.

***

Eski Yeşilçam filmlerinde Yumurcak evlerin camlarını kırar, arkadan sırtında camlarla Turist Ömer tesadüfen mahalleden geçerdi.

***

Bu yazımı teknik olarak dikkate almayın. Şahsi deneyimimdir. Ayarlarınızla oynamayın!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..