Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '16

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Android telefonlarda Virüs nasıl silinir?

Android telefonlarda Virüs nasıl silinir?
 

android virüs


Android işletim sistemi kullanan akıllı mobil cihazlar, IOS işletim sistemine göre virüs bulaşma riski fazla bir işletim sistemidir. Web Store dışından harici olarak app uygulama yüklemeleri bu risk hayli ile artırmaktadır. Birde Android işletim sistemin yapısı oynamak süreti ile Root yaparak virüs bulaşma hayli bir artış göstermektedir. 

Bu konumuzda Android işletim sistemlerinde bulaşan virüs nasıl silinir? konusu üzerinde pratik bilgiler vermek istiyorum. Akıllı telefonlarınızı korumak için root yapmaktan ve her önünüze geçen app uygulamaları indirip kurmaktan kaçın. Virüs temizliği için Antivirüs yazılımlarının mobil securty uygulamaları mevcuttur. Bunları lisanslı olarak alabileceğiniz gibi demo uygulamalarını cihaza kurarak derinlemesine virüs taraması yaparak silebilirsiniz. 

Ayrıca benimde en çok kullandığım metot, telefonu usb kablo ile bilgisayara bağlayarak ; bilgisayarda telefonu harici bellek gibi, bilgisayarın antivirüs programı ile derinlemesine scanner ederek taratmanız ve temizleminiz en iyi yol olarak görebilirim. 

Bununla birlikte bilgilerin, reberin bir yedeği, notlar yedeği alınarak fabrika ayarlarıda farklı bir yoldur. Bu yöntemler ile telefona bulaşan virüsleri kaldırabilirsiniz. 

Adem ÖCÜT

Kaynak : http://ademocut.com/yeni-yazi-android-sistemlerde-virus-nasil-temizlenir/

 
Toplam blog
: 21
: 2739
Kayıt tarihi
: 19.09.15
 
 

ademocut.com kurucusu MCSA, MCP Belgelerine Sahibim, Sistem ve Ağ Uzmanlığı, IT Uzmanı ..