Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Bedava Kitap ister misiniz?

Bedava Kitap ister misiniz?
 

Bu kitap ücretsiz! İyi okumalar dileğiyle...


Yıllardır Mağaranın Kamburu isimli romanımı yayınevleri vasıtasıyla bastırmaya ? muvaffak olamadığımdan, çeşitli internet sitelerinde parçalar halinde ya da bütün olarak yayımlamıştım. 

En nihayet kendi imkanlarımla Mağaranın Kamburu’nu bastırabildim. Tabii bu sefer de dağıtım sorunu çıktı karşıma. Mevcut dağıtım şirketlerinin bana olumlu cevap vermeyeceklerini düşündüğümden bu kitabımı eşe dosta göndermeye karar verdim. 

Bu göndermelerden sonra elimde yaklaşık 100 tane kitap kalıyor. Bunları dileyen arkadaşlara ücretsiz göndermek istiyorum. Posta ya da kargo ücreti de vermeyeceksiniz. O da bana ait. 

Kitabı isteyen atkadaşların ofh1952@gmail.com adresime ad-soyad ve adreslerini göndermelerini rica ederim. 

Darısı diğer basılmadık kitaplarımın başına… 

Saygılarımla… 

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..