Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '14

 
Kategori
Güncel
 

Ben de istiyorum

Ben de istiyorum
 

BOŞ KOLTUK DA VARMIŞ DOLDURMAYA TALİBİM.


Daha önceki bloglarımdan birinde daha yazmıştım. Duyan olmadı sanırım, hala milletvekili olamadım. Hoppa nerden çıktın sen; vekil olmak kim sen kim? Olsun ben yine de vekil olmak istiyorum. Sesimi duymadılar sanırım, yoksa hiç bir parti beni vekil olma onurundan mahrum bırakmazdı. Kızım kafayı yaz uykusunda mı yedin diyenleriniz var gibi, olsun ben de vekil olmak istiyorum. Neden mi? 

Neden 1: Havası var: Çünkü bir yere gidip oraya şereflendirdiklerinde; halk topyekun el pençe divan duruyor, Saygıda, hürmette kusur etmiyorlar.  

Neden 2: İmkanları var: Senin benim  bir yerlerimizi parçalasak da  açamayacağımız kapıları ağzını açmadan açıveriyorlar. 

Neden 3: Ulaşım için; Senin benim gibi otobüs kuyruğunda, metroda, dolmuş duraklarında helak olmuyorlar, kendilrine tahsis edilen makam otoları ve şöförleri var. 

Neden 4: Kendilerine sunulan konfor azmış gibi; çoluk çocukları da bu konfordan nasiplerini alıyorlar,senin çocuğun trafikde ceza yerken, onlarınki sen benim kim olduğumu biliyor musun diyor. Polis cezayı kestiğine kesmişine pişman oluyor.(Benim çocuklarım da desin istiyorum,sen benim kim olduğumu biliyor musun? Annem milletvekili sürdürür sizi tripleri atsınlar.)      

Neden 5: En önemlisi maaşları; Sanırım sayıları az olduğu için kendilerine yaptıkları zamlar, milletvekili olmak için insanın iştahını açıyor. Nasıl açmasın yıllardır çalışıyorum daha onların şu son zamları kadar maaş alamadım.                                  

Neden 6: Keser sap meselesi; Keserin sapı onlarda olduğu için keseri istedikleri yöne vuruyorlar. Ben de artık bir keser sahibi olsam ne olur hiç fena olmaz değil mi?

BENDE İSTİYORUM; MİLLETVEKİLİ OLMAK,  MİLLETE HAVA ATMAK İSTİYORUM.  

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..