Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben ve sözlerim -2 “S&S”

Ben ve sözlerim -2  “S&S”
 

Aklıma gelen düşünceleri not edip bir kağıda yazdığım fikirlerimi sizler ile paylaşıyorum. Bu yazım kimi zaman siyasi kimi zaman günlük hayatta karşılaştığım olaylar hakkında aklıma gelenlerin kaleme alınmış, kelimelerden, cümleler oluşmuş halidir. Sonuç; bir şeyler anlatmak tabii anlayan olursa…


· "Dostluklar yalan, Dünya’da tek gerçek insanın kendisidir"


· ?"Karanlığın ışığında gördüm seni güzelim gözlerinin renginden tanıdım seni, ama fark edemedin sendeki beni"

· “Her insan düşünemez düşünse de düşündüklerini söyleyemez söylese de söylediklerini savunamaz. Umutsuzluğa kapılan insan en kötü insandır.”
· "Dünyanın karanlık tarafının aydınlığından fazla olduğunu gördüm"


· ?"Güzel kadın en az makyaja ihtiyaç duyan kadındır"


· "Birini sevmek mi ? Doğuştan lider olarak gelenler bir kişiyi asla sevemez. Yoksa halkına ihanet etmiş olur!"


· "Yazmak için yazanlardan değil, gerçekleri yazmak için yazanlardan olun"


· "Dünyada her şeye sahip olmak imkânsızdır. Muhakkak bir şeyden mahrum olacaksın..."


· "Bir kimseyi mutlu etmek elinde değilse üzmek hakkın değildir"


· "Zehirlenmiş beyinleri ancak kan temizler"

· “Nasıl bir dünya ki mertlik, dürüstlük parayla satılır olmuş...”
· "Önemli olan özentilik ile fark yaratmak değildir. Önemli olan kendin olup fark yaratıp yaratmadığındır."
· “Düşünen insan üreten insandır. Düşünemeyen insan ise üreteni çalan ve hazır fikirleri benimsemeye alışan insandır. bakınız partizanlar...”
· “Bedenime değil beynime karşı koyacak gücün yoksa çıkma karşıma; son baharda gibi savrulan senin fikirlerin olur her kimsen!”

Ben ve Sözlerim “S&S” ilk yazısı; http://blog.milliyet.com.tr/Ben_ve_sozlerim__S_S_/Blog/?BlogNo=262453


Not:Twitter’daki adresimden beni takip ederek, sözlerimi güncel olarak okuyabilirsiniz. http://twitter.com/SAMETSERBEST


S&S (Her Zaman Önde)

SAMET SERBEST

 
Toplam blog
: 112
: 2756
Kayıt tarihi
: 15.09.09
 
 

Ülke meselelerine kafa yoran ulusal çıkarları korumaya çalışan düşünen bir genç. İlkelerim; Üstün..