Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Yazamıyorum Artık

Blog Yazamıyorum Artık
 

Artık blog yazmıyorum, daha doğrusu yazamıyorum.

Gönül isterdi ki şakır şakır yazmaya devam edeyim (kibirli yazar sendromu).

Gönül isterdi ki engin bilgilerimden herkes istifade etsin (şişinmiş yazar sendromu).

Gönül isterdi ki ben sağ ben selamet habire yazayım, ona buna verip veriştireyim (hep bana diyen yazar sendromu).

Ama olmuyor. Olamıyor (çaresiz yazar sendromu).

Kısa bir süre diyesim var ama ne kadar kısa olur, ya da gerçekten kısa mı olur bilmiyorum (ümitsiz yazar sendromu).

Ben diyeyim bir ay siz deyin iki ay (kararsız yazar sendromu). Ortasını bulalım bir buçuk ay olsun (içten pazarlıklı yazar sendromu).

Evet, bir süre sizlerden ayrı kalacağım. Kalmak zorundayım (acındıran yazar sendromu).

Şartlar elverdiği vakit yeniden yazamaya başlarım, zaten yazmadan da duramam değil mi ama (artist yazar sendromu).

Peki ne oldu da yazmıyorsun ya da yazamıyorsun?” diye soran olursa onlara da cevap vereceğim (geveze yazar sendromu).

Deminden beri fark etmişsinizdir mutlaka, her cümlede kendime teşhis koyuyorum. Daha doğru teşhisi bulamadım ama azimliyim. Yani bu demek oluyor ki hastayım (hasta yazar sendromu).

Bu kadar hastalığım beni zerrece etkilemezdi (havalı yazar sendromu).

Zira bunların hepsi vız gelir tırıs gider benim için. Beni sizler varetmişken bu hastalıklara teslim olacak adam mıyım (heyyt be yazar sendromu).

Ama gelin görün ki (lafın gelişi öyle dedim, gelip görmenize gerek yok) bir ciddi hastalık yakamı bırakmadı. Hastalık demeye de utanıyorum ama gerçekten de hastalık (hastalık hastası yazar sendromu).

Evvelce de vardı, son günlerde iyice azıttı. Ahmet Balcı’dan bulaştı galiba. Biz ondan krallık bulaşır diye beklerken fıtık bulaştı (laf sokan yazar sendromu).

Üstünüze iyilik sağlık fıtığım azdı, hem de ne azdı. İki dakika bilgisayar başında otursam belim kopacak gibi oluyor. Ayaklarım uyuşuyor. Sanki kuklaya dönüyorum (abartan yazar sendromu).

Bu haldeyken de ilham zaten gelmiyor. Gelen de fazla durmuyor. “Yahu adamın ahı gitmiş vahı kalmış, bundan bir halt olmaz” deyip gerisin geriye kaçıyor hepsi (sallayan yazar sendromu).

İşte bu nedenle biraz ara vereceğim. Sessizce kaybolmak istemedim, belki merak edersiniz diye (ayak yapan yazar sendromu).

Bu arada yığınla teşhisim oldu yazı boyunca. Hiçbiri fıtık kadar müteessir etmedi beni (duygu sömüren yazar sendromu).

Hasılı kelam bir müddet buralarda yokum. Mevla görelim neyler, neylerse güzel eyler.

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..