50'li yıllarda başlayıp geriye dönüşlerle 20.yy başlarındaki Osmanlı Direk Arası kumpanyalarından örneklemeler veren, senaryonun çok güçlü olmamasına rağmen oyunculuğun başarılı olduğu; Ramiz ile J..
Brecht'in epikliğin dibine vurduğu 'İyi insan olmak' üzerine sorgulatan ve tam da bu noktada iyi insan olabilme figürünü toplum tarafından dışlanmış, ötekileştirilmiş bir fahişeyle gözümüze gözümüz..
Sadabad sahnesinde izlediğim en leziz oyun tümcesiyle başlanabilir 'İstanbul Efendisi' oyunu için... Dekor konusunda idol olmuş Barış Dinçel, dönemi yansıtan kostüm tasarımlarıyla Duygu Türkekul oy..
'Açıl Kafam Açıl'... Prömiyerini geçen sene yapmış bir oyunun bu kadar vasat bir tekste sahip olmasına rağmen 1 sezondur nasıl oynatıldığına mı şaşmalı? Bu kadar vasat yönetimine mi kızmalı? Yoksa..
1865 yılının osmanlısında Ermeni bir tiyatro kumpanyasının Aşk ve Aldatma üzerine kurulu bir müzikali sahnelemesi olarak basitçe geçiştirilebilir ŞARK DİŞÇİSİ oyunu... Ama işin içine Engin Alkan fa..
Nobel ödüllü yazar Harold Pinter'in absürd komedi öğeleri barındıran oyunu DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ... Benim içinse sezonun ilk oyunu... Fatih Reşat Nuri sahnesinde Barış Dinçel'in harikalar yarattığı de..
' Sahne tozunu bir kere yuttun mu bir daha kolay kolay bırakamazsın ' derler... Evet... Sahne bambaşka , büyülü bir mekandır. Hiçbir şey yapmadan sadece o platform üzerinden boş koltuklara bakmak..
Görüş ve eleştirileriniz için teşekkürler. ..