Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Cebimde Buruşuk Şiirlerle Sana Geldim

Cebimde Buruşuk Şiirlerle Sana Geldim
 

Cebimde buruşuk şiirlerle sana geldim


Seni kaderim diye bağlamışken kendime
Asıl sen tutsak etmiştin beni dünyaya 
Kapalı kapılar ardında sonsuz kendiliğinden 
Dünyanın sana değmeyen yerleri çoktu
Tutku doluydu bedenin neydi seni çekici kılan
Yalnız bedenin değil elbet yanan tutuşan tinin
Öldüreceğim seni yanan o ışığa pervane edip
Tunç çağından kalma tanrıça heykellerini 
Döküp gönlüme bak sen korkaklığa veriyorsun
Mülkiyetin kırbaçları sırtımda beni bağlayan 
Zincirler varoşların korkusuz çocuğuyum
Var olmanın dehlizlerinde korkutan bağları 
Kopardım çok yendim çok yenildim yanıldım
Geldim nabzında sızı gibi geçmişi birbirimizde
Aradığımız ütopyaların güneş ülkesi tölün
Diyarında zerefşan ırmağında kurumuş bir dal
İle tutukluydum düşlerime zaten büyük 
Kalabalıklar ortasında zincirli mülkiyetin 
Derin uçurumlarına küs gecelerden sokak
Aralarında sabahlayan çocukların koynundaki
Uykuyu çalıp koynuna geldim hangi yalanlar 
Neremiz dargın hayata onarmaya geldim
Bir toy defteri açıp kan ağlayan 
Cebimde buruşuk şiirlerle sana geldim
 
Mehmet Özgür Ersan Üsküdar 25.09.2017
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..