Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Çok özledim

Çok özledim
 

Ekranlarının başında çoğu zaman gereksiz yere yazdığım kelime yığınları arasında “ulan adam işe yarar bir şey yazmış mı bakalım” diyerek ümitle ve hem de sabırla yazdıklarımı okuyan siz sevgili dostlarımı özledim

İpe sapa gelmez mizah yazılarıma gülmek için kendini zorlayan; azıcık bir gülümseme hasıl olduğu zaman onu da benim hesabıma yatıran; pirzola niyetine kahkaha atmaya meyyal iken soğuk esprilerim yüzünden hayattan soğuyan ama bana belli etmeyen siz kıymetli dostlarımı özledim…

Maksat muhabbet olsun sen ne yazarsan yaz biz okuruz diyen; spor ile alakadar olmadığı halde spor yazılarımı bile incık-cıncık okuyan ve hatta yazıya teknik yorum bile yapan; şiirimsilerime şiir muamelesi yaparak beni onore eden; denemelerimi anlama denemesinde bulunan siz değerli dostlarımı özledim

Fikirlerimiz uyuşmadığı anlarda yorum savaşları yaşanırken her halükarda saygıda kusur etmeyen ve fikirlerini en leziz anlatımlarla ileten; katıldığı hususlarda da desteğini asla esirgemeyen; fikirlerimizin birebir örtüştüğü durumlarda destek ve teşekkür mahiyetinde yorumlarını esirgemeyen; bir çok konuda basiretimin açılmasına vesile olacak eleştiri ve destek yorumlarını yazmak için özenle vakit ayıran siz kadirşinas dostlarımı özledim

Hasılı kelam burada detaylandıramadığım ölçüde değer verdiğim sizleri özledim

Yeniden yazabilmenin iştiyakıyla günleri saydım. Tam anlamıyla olmasa da kısmen bunun özlemimi gerçekleştirme şansı doğdu. Yapılan son kontrollerde artık oturabileceğim ve günlük aktivitelerimi yapabileceğim (günlerim hep yatak istirahatıyla geçmişti) söylendi. Umarım dün başlanan yeni tedavi ile bu sorun kısa sürede çözümlenir. Azim, gayret (bu konuyu bilahare işleyeceğim) ve ümit bizden; takdir Allah’tan

Tabi ağrılarım nedeniyle henüz uzun süreli oturamıyorum. Kısa aralıklarla günlük aktivitelerimi gerçekleştirirken yine dikkatli olmam gerekiyor. Bu anlamda eski sıklığında olmasa da zaman zaman sizlerle buluşma şansım olacak. Ağrıların (ve Allah’ın) izin verdiği ölçüde düşünme fırsatı ve yazma şansım olacak :)  

Sevgi, hürmet ve muhabbetle.. 

Murat HACIOĞLU 

Not-1: Tıpta bazen atipik (tipik olmayan) vakalara rastlanır. Hastalık belirtileri birden fazla hastalığı andırır ama onlardan hiçbiri değildir. Benim durumum da biraz buna benziyor. Birkaç hastalığa benzeyen yönleri olmasına karşın hiçbirine birebir uymuyor, yani ne akıyor ne kokuyor. Bu nedenle tetkik/teşhis ve tedavi süreci böyle uzayabiliyor. Ben cins bir adam olduğumdan bu cins hastalık gelip beni buldu diye düşündüm. Allah daha da uzatmasın :)  

Not-2: Hastalığım sırasında mesaj, mail, yorum ve dualarıyla bana destek olan tüm dostlara şükranlarımı sunuyorum. Allah cümlemizi dermansız dertlerden korusun.  

Not-3: Henüz uzun süreli sandalye/koltuk macerasına başlayamadığım için mail, mesaj ve yorumlarınızı tek tek cevaplayamayabilirim. Şimdiden bu hususta afınıza sığınıyorum.  

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..