Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '15

 
Kategori
Futbol
 

Eski Bjk'lı Kaya Köstepen Abi'ye saygı....

Eski Bjk'lı Kaya Köstepen Abi'ye saygı....
 

29 Haziran 2011- Muğla- Eski Bjk'lı Kaya Köstepen abiye saygı

Her ne kadar Hasta Galatasaraylı olsam da;
 
Türk Futbolu'na bir ömür boyu hizmet etmiş, terbiyesinden, sporcu ahlakından, forma sevgisinden ve seyirciye olan saygısından asla taviz vermemiş hangi takım oyuncusu olursa olsun, her daim takdir etmişimdir.

Eski Bjk'lı Kaya Köstepen abi de bunlardan birisidir.                                                             Kendisini pek çok Galatasaray-Beşiktaş maçlarında izlemiştim.
Hani derler ya "Centilmenliğin Kitabını yazar" diye. Öyle futbolcu abilerimizden biriydi.

1985 yılında Beşiktaş- Ziraat Bankasında memur olarak çalıştığım sıralarda emekli maaşını almaya geldiği sıralarda kendisi ile tanışma fırsatı bulmuştım. Çok bey efendi, terbiyeli, kibar ve o derece de Futbol seyircisine saygılıydı. Her ay emekli maaşını almaya geldiğinde mutlaka oturur sohbet ve çay ikram ederdim.
Sözü Türk Futbolu ve futbolcularından açtığımda, sanki o günlerden bu günleri görür gibi içinde bir buruksanmanın olduğunu anlardım.
Hiç unutmam bir defasında "Dursun Kardeş, iş artık paraya döküldü, forma aşkı falan kalmadı gibi, çok üzülüyorum" demişti.
Beşiktaş'ın 1958 deki Avrupa Kupalarındaki ilk golünü atmış olması da Benim için anlam taşır.

Bu gün kendisin yad ile anmak istedim...
29 Haziran 2011'de Muğla'nın Datça ilçesinde vefat etmiştir.Mevlam Rahmet etsin...



 
 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..