Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '16

 
Kategori
Magazin
 

Gaye Turgut "Beni Affet Dizisin'den ayrılıyor mu?

Gaye Turgut "Beni Affet Dizisin'den ayrılıyor mu?
 

Gaye Turgut Beni Affet dizisinden ayrılacak iddiasına yanıt verdi

Beni Affet dizisinde 6 sezondan bu yana yıldız oyuncu olan Gaye Turgut, hem diziden ayrılık iddiaları hem de bebek planları ile ilgili açıklamalar yaptı. "Hiçbir yere gitmiyorum" diyen oyuncu, bebek yapıyor haberlerine de cevap verdi.

Tümay Özokur Ajans'a bağlı çalışan Gaye Turgut Evin, 6 sezondur rol aldığı Beni Afet dizisindeki ayrılık iddialarına yanıt verdi. Dizinden ayrılmayacağını açıklayan oyuncu, "Sezon sonuna kadar ekipteyim" dedi.

"HİÇBİR YERE GİTTİĞİM YOK"

6 sezondur hafta içi her gün yayınlanan Star TV'nin uzun soluklu dizisi Beni Affet'in 6 sezonluk yıldızı Gaye Turgut Evin'in ayrılık iddiaları, dizinin hayranlarını sarsmıştı. Gaye Turgut, bu iddialara, "Diziden ayrılmıyorum. Sette işimin başındayım. Hiç yere gittiğim yok. Sezon sonuna kadar Allah'ın izniyle ekipteyim" şeklinde yanıt verdi. 

KARİYERİNE BEBEK ARASI MI VERİYOR?

Dizinin bir diğer oyuncusu Deniz Evin ile evli olan Gaye Turgut, kariyerine bebek arası vermesi ile ilgili iddialar için şunları söyledi: "Bebek yapmayı şu sıralar hiç düşünmüyoruz. Bu söylentiyi annem babam da duymuş ve annem bile bana 'Bize hiç düşünmüyorum diyorsun ama seninle ilgili bebek planı yapıyor' deniliyor' diyor. Ben de anneme 'Yok çocukları seviyorum ama zamanı gelince yaparız anne' dedim. Zaten dizideki çocuğum yüzünden çok zor sahneler çektik. Herhalde en az bir 3 yıl çocuk falan yapamam. Kendi çocuğuma halim kalmadı"

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..