Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '15

 
Kategori
Yolculuk
 

İnsanın Evi Gibisi Yok

İnsanoğluyuz, hep bizde olmayanı istiyoruz, yolculuklar, farklı insanlar, tanışalım, görüşelim, farklı hayatlara girelim vs ama bir süre sonra sıkıılabiliyoruz da yani. Ben farklı insan tanımaktan hiç sıkılmadım o ayrı ama yolculuk yaptığımzda kaldığımz mekanlarda, evdeki alışkanlıklarımız aynı olmuyor malesef aslında yolculukların en sıkıcısı da bu, ama gezseydım gecelere kadar böyle sıkılmazdım belki de ama bu sefer bir sınava hazırlandığım için gezemedim de, evimi özledi, canım evim güzel evim, canım odam, giysilerim, yatağım, yastğim..

Evimiz bizi rahatlatan, ayrı bir dünyayamış onu anladım, orda rahatız, güvendeyiz, herşey rayında. Ama değişiklik isteyebiliyoruz tabi, o zaman da birkaç evin olacak sıkılınca mekan değiştir, ah hayalim.. Hayaller ne güzel değil mi insanı ayakta tutuyor, güç veriyor. Yeni bir kitap aldım şimdi Secret the power/Güç. İnsan hayal ettiklerini ve çağırdıklarını yapabilir, evrenden yansır ve bize geri döner anlamında, kitabı okuyamadım tam henüz yolculukta olduğum için ama merak ediyorum, hayalleri olumlu olarak kendimize çağırdığımızda geliyor bunu biliyorum ve hissediyorum.

Şimdi gitmem gerek  ve bir de evimi özledim...

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..