Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Kilyos'da Sağanak Yağmur

Kilyos'da Sağanak Yağmur
 

Yorgun Kalemim


Bu sabah yağmur var Kilyos da,
Sokaklar ıslak, gökyüzü hüzünlü,
Gözlerimden yüreğime yağıyor mübarek
Gözlerim bulut, kirpiklerim damla,
Döküldükçe doluyor, boşalıyor gönlüm
Bu sabah yağmur var kilyos da…

Bu sabah özlem var kilyos da,
Anne bir sen eksiksin, her şey yerinde
Her yağmur damlasın da anılar ıslanıyor,
Hani mevsim sonbahar ya anne,
Bulutlar değil de gözlerim ağlıyor
Bu sabah hasretin var kilyos da…

Bu sabah rüzgâr var kilyos da,
Estikçe işliyor taa yüreğime
Değdikçe acıtıyor aciz tenime
Ne deyim ah kilyos ne deyim
Yüreğim bir çöl, özlemim fırtına
Bu sabah rüzgâr var kilyos da…

Bu sabah hüzün var kilyos da,
Unutmak ne mümkün yaşananları
Alışmak istedikçe sensiz bu şehre
Acıttıkça acıtıyor, hasretin beni
Hüzünler bir sandal, gönlüm sığınak
Bu sabah hüzün var kilyos da…

Bu sabah, saatin beşi ben hala uyumadım
Ne burada, ne yanındayım iki aradayım
Cismimle burada, hissimle yanındayım
Vallahi sensiz olmaz Anne inan dardayım
Olmaz işte, olmuyor işte daha ne demeli?
Bu sabah özlem var kilyos da…

Al işte
Duy
Sesimi
Anne
Karar
Verdim
Mademki
Sensizliğe
Yetmiyor
Gücüm,
Ya geleceğim
Yanına
Ya da
Arkadaş
Dost
Sevgisiyle
Kısacık
Şu ömrü
Sensiz
Bitireceğim.
Bu
Sabah
Yağmur
Var
Göçmen
Kuşlar
Çoktan
Gitmiş
Kilyos tan!

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..