Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne zorsun sen bee hayat!

Ne zorsun sen bee hayat!
 

Küçükken büyümek isterdim,ama şimdi ise küçük kalmak istiyorum. Çünkü hayat sandığımdan da zorlaşıyor,hep bir karamsarlık,umutsuzluk,adam akıllı güne mutlu başlayamıyorum. Her sabah "Günaydın hayat acaba bana bugün neler yaşatacaksın" diye uyanıyorum.

Aslında çevremdeki insanlara bakıyorum hayata tutunmak için ne yol katetmişler helal be diyorum.Bide kendime bakıyorum aynanın karşısına geçip "sen ne yol kat ettin bee cadı" diyorum elde ne var peki sıfır koca bir sıfır var.

Şu yaşadığım hayata hiç bir şey yapamadım ki... 

Daha büyümedim bee hayat daha yolun başındayım bismillah daha durr sen özgecim ben sana neler yaşatacağım bu hayatta diyor sanki altan altan sinsi sinsi gülüyor sankim bana :(  

Yolun bence daha başındayım...

Yaş 18 ruhum 45 yaşlı teyzeler gibi hayattan soğudum resmen....

 
Toplam blog
: 5
: 518
Kayıt tarihi
: 06.09.16
 
 

Okur, yazar, söyler, bazende senin sesin olur, sevgi dolu, mutlu olmaya çalışan bi'ilginç   ..